به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:‌ ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در تحقیقات خود از سوء استفاده و کلاهبرداری گسترده فردی با جعل عنوان مامور یکی از دستگاه های امنیتی در چند شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری این فرد آغاز شد.

عزیزی اظهار کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، هویت این فرد شناسایی و مشخص شد او با جعل عنوان اقدام به ۱۰ میلیارد کلاهبرداری در شهرستان های اراک، فراهان و کمیجان کرده و برابر دستور مراجع قضائی تحت تعقیب است.

وی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات سرنخ هایی از فعالیت های این فرد در امر حفاری های غیرمجاز برای کشف اشیاء قدیمی به دست آمد و محل های تردد این فرد تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفت.

عزیزی ادامه داد: سرانجام محل اختفای این فرد که با روش های مختلف سعی بر فرار Escape از اجرای قانون Law را داشت، شناسایی و در عملیاتی به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف برخی ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده در این عملیات، برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 382222 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟