چاقوی میلاد در سینه شاهین نشست / قتل یک جوان در غرب تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعت 20:35 بیست و ششم اردیبهشت جاری مأموران کلانتری 142 کن در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند مرد جوانی در پی وقوع یک فقره نزاع در پارک "باغی" واقع در منطقه شهران بر اثر ضربه وارده به قفسه سینه به بیمارستان عرفان نیایش منتقل شده و بر اثر شدت جراحات وارده به کام مرگ فرورفته است.
حسب تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ساعت 18:55 روز 26 اردیبشهت تعدادی پسر جوان داخل پارک در حال بگو‌مگو و درگیری لفظی بودند که در این حین پسر جوانی به نام میلاد با چاقو شاهین را از ناحیه قفسه سینه هدف قرار داد که شاهین پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات برای بازداشت میلاد با دستور قاضی Judge مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران آغاز و کارآگاهان 26 اردیبهشت موفق به بازداشت میلاد شدند.
میلاد که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، در اظهاراتش به بازپرس گفت: 18 سال سن دارم و سالها ساکن منطقه کن بودیم تا اینکه از یک سال قبل به دولت‌آباد شهرری رفتیم، من دوستان زیادی در کن داشتم و روز حادثه Incident برای دیدن آنها به کن رفتم، زمانیکه به محل حادثه رسیدم از در بالای پارک وارد شدم که آنجا شاهین را دیدم، شاهین با من سلام و علیک کرد و از من خواست تا نزد او بروم و با هم مشروبات الکلی مصرف کنیم.
وی ادامه داد: من و تمامی بچه‌های محل از شاهین می‌ترسیدیم چون شاهین همه را کتک می‌زد و همه از وی حساب می‌بردند به همین دلیل من نیز نزد وی رفتم و با هم مشروبات الکلی مصرف کردیم سپس من به شاهین گفتم تا پایین پارک می‌روم و برمی‌گردم و جمع شاهین و دوستانش را ترک کردم.
میلاد در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: به پایین پارک رفتم و چون حال خوبی نداشتم، روی صندلی نشستم، تصمیم داشتم همانجا بمانم و اگر شاهین و دوستانش نیامدند از پارک خارج شوم که ناگهان شاهین و دوستانش با سه موتورسیکلت به پایین پارک آمدند و متوجه شدم هر فردی را که بالای پارک بوده، کتک زده و از پارک خارج کرده‌اند اما قبل از اینکه نزد من بیایند پیش خود گفتم چون با او دوست و رفیق هستم، با من کاری ندارد اما زمانیکه به من رسید به من نیز فحاشی کرد و گفت از پارک خارج شوم.
وی درباره نحوه قتل شاهین به بازپرس گفت: شاهین چاقویی در دستش بود، چاقو را روی زمین انداخت و با پرت کردنم روی زمین، اقدام به ضرب و شتم من کرد، قصد داشتم از دست وی فرار Escape کنم اما نمی‌توانستم، چون عینکی هستم و هیچ جایی را درست نمی‌دیدم، در آن حین چاقو را از روی زمین برداشتم و در یک لحظه نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که شاهین روی من افتاد و چاقویی که در دستم بود،‌ داخل قفسه سینه‌اش فرورفت.
وی افزود: در نهایت شاهین از روی زمین بلند شد و آخ کشید و به دوستانش گفت فرار کنند، من نیز از محل متواری شدم تا اینکه روز بعد مأموران مرا بازداشت کردند.
متهم این پرونده پس از این اظهارات با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز نامه عاشقانه مرد جوان به بازیگر مشهور زن پس از خودکشی لو رفت+عکس

فیلم لحظه دستگیری وحید مرادی معروف به عقاب تهران در مرز بازرگان+فیلم

جزئیات درگیری ماموران شهرداری تهران با ماموران پلیس/ آنها فحاشی کردند!+فیلم

گزارش لحظه به لحظه از پرخرج ترین جشن عروسی جهان

وحید مرادی شرور مشهور تهران در برابر دوربین خبرنگار پیراهنش را در آورد / گفتگو با شرور قاتل + عکس

اولین تصاویر از شرور معروف تهران پس از دستگیری/ بکش تا زنده بمانی!+عکس

مجری تلویزیونی با حجاب عجیبش جنجالی تر شد! + عکس

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شناسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

 

 

کدخبر: 381511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟