15 اردیبهشت ماه، امسال پیکر نیمه جان زن جوانی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت که بر اثر وارد آمدن ضربه چاقو دچار خون ریزی شدیدی شده بود. اگرچه بلافاصله اقدامات اولیه درمانی برای نجات این زن جوان صورت گرفت اما این تلاش ها به نتیجه نرسید و زن 25 ساله بر اثر عوارض ناشی از تیغه چاقویی که به قفسه سینه اش اصابت کرده بود به کما رفت و دیگر به هوش نیامد.

دو روز قبل پزشک معالج این زن جوان، مرگ مغزی او را تایید کرد، به همین دلیل گروه پزشکان متخصص و همچنین دکتر ناصر غروبی (پزشک قانونی)، به انجام معاینات و آزمایش های تخصصی ویژه پرداختند تا مرگ مغزی این زن، از نظر علمی و پزشکی به تایید نهایی برسد.

بنابراین گزارش، با توجه به این که مصدوم حادثه، با ضربه عمدی چاقو دچار مرگ مغزی شده بود، مراتب از سوی مسئولان مربوط به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد مشهد اعلام شد. بنا به دستور قاضی علی اکبر احمدی نژاد، پیکر این زن از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به بیمارستان منتصریه مشهد انتقال یافت تا همه اقدامات پزشکی تخصصی و معاینات دقیق در این باره صورت گیرد. این در حالی بود که با زمزمه های اهدای عضو از سوی برخی اطرافیان مقتول، این احتمال وجود دارد که خانواده قربانی «چاقوی خشم»، به اهدای اعضای وی به بیماران نیازمند رضایت دهند و این گونه چند بیمار در آستانه مرگ به زندگی دوباره لبخند بزنند شاید فردا «طناب مهر»، «چاقوی خشم» را به دار آویزد و بار دیگر شاهد مهرورزی خانواده ای باشیم که با اهدای اعضای بدن کسی که دیگر به زندگی باز نمی گردد، شیرینی زندگی را به چند خانواده دیگر بازگردانند.

بررسی های مقدماتی از سوی مقام قضایی بیانگر آن است که شوهر این زن جوان در پی بروز اختلافات خانوادگی همسرش را با ضربه چاقو مجروح کرده و از محل حادثه Incident متواری شده است. در عین حال تحقیقات پلیس Police با صدور دستورات ویژه قضایی درباره این پرونده که رنگ جنایی به خود گرفته، آغاز شده است.

سید خلیل سجادپور *

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / 2 مرد شیطانی صبح فردا در مشهد اعدام می شوند / اجرای حکم در ملاعام

آزار شیطانی سیمین جلوی چشمان سعید در پارک / در تهران رخ داد + عکس

وقتی نوعروس دستگیر شد، داماد راز سیم کارت مخفی او را فهمید

تجاوز مامور پلیس به زنی که برای شکایت از تجاوز نزدش رفته بود! + عکس

گزارش یک آتش نشان از عملیات در آتش سوزی مسجد

فوری/ جسد مومیایی پیدا شده در شهر ری قطعا رضاشاه است ! + جزییات ناگفته

حمام خون در مینی بوس دانش آموزان در خرم آباد +عکس

فوری / عامل شلیک وحشتناک در گلوبندک تهران کیست؟! / یک مرد کشته شد

ریحانه وقتی وارد خانه شد به جای مهمانی مسعود را تنها دید

ناگفته های تیراندازی خونین در عروسی شیرازی ها / 34 نفر به رگبار بسته شدند

پدری به سبک داعشی ها سر دختر 2 ساله اش را برید/ او لذت می برد + عکس

علی پروین چرا پنج شنبه دستگیر شد؟

دزد بی رحم به التماس های دختر جوان توجه نکرد/ این مرد امروز اعدام شد+عکس

کدخبر: 380193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟