به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت‌23 شامگاه جمعه‌21 اردیبهشت‌ماه امسال کارکنان بیمارستان آیت‌الله کاشانی در جنوب تهران مأموران پلیس را در جریان مرگ مشکوک پسر جوانی قرار دادند. با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری‌160 خزانه برای بررسی موضوع راهی بیمارستان شدند. مأموران در بیمارستان با جسد پسر ‌29‌ ساله‌ای به نام احمد روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله‌ای به گیجگاه‌اش به کام مرگ رفته بود.

لحظاتی بعد قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل خانواده مقتول که مادر و دو برادرش هستند جسد بی‌جان وی را به بیمارستان منتقل می‌کنند و مدعی می‌شوند مجید در حمام خانه‌شان دچار گاز گرفتگی شده است. مادر مقتول در ادعایی به کارکنان بیمارستان گفته بود: من همراه دو پسرم برای انجام کاری بیرون بودیم تا اینکه ساعتی قبل به خانه برگشتیم و با جسد بی‌جان پسرم روبه‌رو شدیم. از آنجایی که داخل حمام بخار زیادی بود احتمال دادیم که مجید دچار گاز گرفتگی شده است و بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم. در حالی که بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول با شلیک اسلحه شاه‌کش به قتل رسیده است، تیم جنایی از خانواده مقتول تحقیق کردند.

یکی از اعضای خانواده مجید در ادعایی گفت: خانه ما در خیابان 18‌متری تختی در حوالی خزانه بخارایی است. شب حادثه Incident ما همگی بیرون از خانه بودیم و از مجید خبری نداشتیم تا اینکه به خانه آمدیم و با جسد بی‌جان او داخل حمام روبه‌رو شدیم. احتمال دادیم او با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است و به خاطر اینکه آبرویمان پیش همسایه‌ها و بستگان نرود تصمیم گرفتیم او را به بیمارستان ببریم و به دروغ بگوییم به خاطر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده است.

در ادامه جسد مقتول به دستور قاضی مرادی برای بررسی و انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد.

همچنین مأموران پلیس اعضای خانواده مقتول را به خاطر تناقض‌گویی بازداشت کردند تا با انجام بازجویی‌های فنی زوایایی پنهان حادثه بر ملا شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قبل ازعروسی ماجرای صمیمی بودن عروس خانم بایک بازیگرمرد لو رفت+عکس

اعدام زن فریبکار/ این زن دختر جوان را به خلوتگاه شوهرش در گاندی تهران برد+جزئیات

ورود دادستان آبادان به ماجرای قیچی شدن موی دانش آموز دختر + تصویر

حال این روزهای خانواده «آتنا» و قاتلش / گفتگو با پدر آتنا + عکس

مردی سر دختر 17 ساله اش را برید + عکس

مرگ شرور معروف یافت‌آباد با شلیک پلیس

خواستگاری مهرداد خلبان ایرانی از یک دختر در آسمان فیلیپین + فیلم

امیر علی 7 ساله را ندیده اید / او شامگاه پنجشنبه ناپدید شده است + عکس

قتل داماد توسط عروس و مادرش / یک مرد غریبه نیز دستگیر شد + عکس

راز دختر جوان در پاتوق مرد مجرد / در دادگاه تهران چه گذشت؟

نوعروس مانده در کف خیابان / دختر 13 ساله ای که بیوه شد!

کدخبر: 379583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟