قاضی Judge حسین سلامی در تشریح جزئیات این حادثه Incidentاظهار کرد: در دهم اردیبهشت امسال خبر قتل Murder یک مرد ۶۰ ساله و یک زن ۳۵ ساله در روستای قرغطوئیه از توابع دهستان اسفندقه شهرستان جیرفت به مرجع قضایی اعلام شد که با دستور مقام قضایی بلافاصله بازپرس ویژه قتل برای بررسی موضوع در محل وقوع حادثه صحنه جرم Crime حاضر شد.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و اولیه مشخص شد قاتل The Murderer با انگیزه انتقام جویی اقدام به قتل همسر و دایی ۶۰ ساله خودش کرده است. این مقام قضایی گفت: قاتل درهمان ساعت اولیه شناسایی و دستورات لازم از ناحیه مقام قضایی جیرفت برای دستگیری متهم صادرشد و پس از طی اقدامات اطلاعاتی قاتل توسط ماموران پلیس Police آگاهی در مخفیگاهش در بخش اسماعیلیه جیرفت در چنگال قانون Law گرفتار شد. 
وی با اشاره به این که پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است،خاطر نشان کرد:متهم در تحقیقات اولیه اختلافات خانوادگی را علت اصلی قتل همسر و دایی خود ذکر کرده است. 
 قاتل در ابتدا دایی خودرا شبانه به حومه روستا می کشاند و در حالت غافلگیرانه با چند ضربه چوبدستی به سر وی می کوبد و او را به قتل می رساند و برای صحنه سازی با طناب مقتول را به درخت آویزان می کند وروزبعد هم با شگرد خاصی در حالی که می خواسته همسرش را به صحنه قتل دایی اش بکشاند موفق نمی شود ودر بین راه او را نیز با چوب زخمی می کند وبا سلاح سرد( چاقو) به قتل می رساند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

پسر مُرده پیش ازاهدای اعضای بدنش زنده شد! + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

مراوده سیاه دختر جوان تهرانی با فرزین / زن و مردی در پارک جنگلی مرا از مرگ نجات دادند + عکس

سرقت مسلحانه در پوشش جاسوسی! / آن ها گفتند زنم جاسوس است!

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن +عکس

قتل دختر 3 ساله با روح شیطانی عمه!

پدر عصبانی چاقوی قصابی را زیر گلوی پسر 9 ساله اش گرفت! / زنش درخواست مهریه کرده بود!

قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی به زودی اعدام می شود + عکس

سرنوشت مبهم 2 غواص جان‌ باخته در خلیج‌فارس + عکس و جزئیات

سقوط مرگبار مرد جوان از بالای برج مخابراتی در خیابان پیروزی تهران

 

کدخبر: 378692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟