به گزارش گروه جنایی رکنا، متهم که مرد 46‌ساله‌ای به نام فرزاد و معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs شیشه است عصر روز 16‌بهمن‌ سال گذشته پدرش را به خاطر 100‌هزار تومان در خانه‌شان حوالی پاسداران بهقتل Murder رساند.

از آنجایی که لحظه حادثه Incident اعضای خانواده‌اش بیرون از خانه بودند قاتل The Murderer جسد پدرش را به زیر زمین خانه‌اش منتقل کرد تا در فرصت مناسب جسد را به بیرون منتقل کند. متهم سرانجام شامگاه پنج‌شنبه 19‌بهمن‌ماه سه روز بعد از حادثه پس از مثله کردن جسد پدرش در حال انتقال قطعات جسد به بیرون بود که برادرش متوجه می‌شود و حادثه را به مأموران پلیس خبر می‌دهد. 
متهم در بازجویی‌ها به قتل پدر 66‌ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: من از دوران کودکی از پدرم کینه داشتم. در دوران کودکی دوست داشتم فوتبالیست شوم، اما پدرم هیچ کمکی به من نکرد و حتی مرا تشویق به درس خواندن هم نکرد به طوریکه تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخواندم. او از 13‌سالگی مرا از خانه بیرون کرد. پس از آن آواره خیابان و معتاد به مواد مخدر شدم.

پس از این در زیر‌زمین خانه‌مان زندگی می‌کردم و پدر و مادرم همراه خواهر و برادرم در طبقه بالا زندگی می‌کردند. عصر روز حادثه پدرم در خانه تنها بود که به سراغش رفتم و درخواست 100‌هزار تومان پول کردم. همین موضوع باعث درگیری ما شد. وقتی درگیری ما بالا گرفت پدرم با شمشیر به من حمله کرد و من با قمه ضربه‌ای به او زدم که خونین نقش بر زمین شد.

من قصد قتل پدرم را نداشتم، اما متأسفانه او فوت کرد و بعد جسدش را به زیر‌زمین بردم تا در فرصت مناسب به بیرون منتقل کنم که در نهایت دستم رو شد. در حالی که تحقیقات از متهم ادامه داشت اولیای‌دم به دادسرای امور جنایی آمدند و رضایت‌نامه کتبی خود را به قاضی پرونده ارائه دادند.

یکی از اعضای این خانواده گفت: برادرم اظهار پشیمانی کرده و گفته که قصد قتل نداشته به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را ببخشیم تا به زندگی دوباره برگردد و اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند. 
بدین ترتیب متهم به زودی از جنبه عمومی جرم Crime در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آبروی دختر ایرانی در خواستگاری مرد عرب ریخت

دردسر برای دختر آرایشگر تهرانی به خاطر موبایل مرد همسایه

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

پسر مُرده پیش ازاهدای اعضای بدنش زنده شد! + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

قتل همسر 35 ساله و دایی 60 ساله در یک ماجرای ناگفته! / در جیرفت رخ داد

مراوده سیاه دختر جوان تهرانی با فرزین / زن و مردی در پارک جنگلی مرا از مرگ نجات دادند + عکس

سرقت مسلحانه در پوشش جاسوسی! / آن ها گفتند زنم جاسوس است!

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن +عکس

قتل دختر 3 ساله با روح شیطانی عمه!

پدر عصبانی چاقوی قصابی را زیر گلوی پسر 9 ساله اش گرفت! / زنش درخواست مهریه کرده بود!

قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی به زودی اعدام می شود + عکس

 

کدخبر: 378656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟