حمید سیاه کیست؟ / دزدی که می گوید از رییس باند وحشت داشت ! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 21.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:02

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، علی 32 ساله که در باند دزدان مسلح تهران و در عملیات پلیسی دستگیر شده است ادعای عجیبی را مطرح می کند.

علی به خبرنگار رکنا گفت: زن و بچه دار هستم و مغازه دارم اما چندی قبل وقتی فهمیدم این افراد با خرید تفنگ بادی می خواهند سرقت Stealing هایشان را بیشتر کنند برای اینکه بتوانم مخفیگاه آنها و محل نگهداری اسلحه را شناسایی کنم وارد این باند شدم.

وی افزود: اعضای این باند 5 نفر بودند که اقدام به زورگیری و سرقت می کردند و چندی قبل نیز از حمید سیاه که رییس باند بود و همیشه از او وحشت داشتم شنیدم که اسلحه بادی خریدند و حتی با آن اسلحه یک بار  پسر جوانی که قصد فروش دستگاه پلی استیشن داشت را هدف قرار دادند و دستگاهش را سرقت کردند که خوشبختانه باعث مرگ وی نشد.

این جوان که سابقه ای ندارد ادامه داد: من در این باند نقش راننده را داشتم و چون به اصلاح خودشان نخودی بودم پول زیادی به دست نیاوردم و آنها یکبار هم به بهانه خرید لباس آنلاین در شبکه های اجتماعی وقتی فروشنده به محل تحویل لباس آمد با گاز اشک آور پوشاکی را که سفارش داده بودند به سرقت بردند.

علی در پایان گفت: من ماجرای خرید اسلحه را به پلیس Police گفته بودم و تنها بهانه ای که وارد این باند شدم این بود که نمی خواستم کسی هدف گلوله آنها قرار بگیرد که قبل سرقت های مسلحانه من نیز همراه آنها دستگیر شدم.

کدخبر: 378092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟