از وقتی که یادم می آید پدر و مادرم یا خمار بودند یا نئشه، کم کم بزرگ شدم و فهمیدم که در چه لجن زاری به دنیا آمده ام، از این وضعیت خسته و افسرده شده بودم.

دوست داشتم مثل همه بچه های دیگر ادامه تحصیل بدهم و به دانشگاه بروم و برای خودم شغل آبرومندی داشته باشم اما مشکلات زندگی مانع از رسیدن من به آرزوهایم شد. وقتی که به سن 19 سالگی رسیدم، خواستگارها که اغلب دوستان پدر و مادرم بودند برایم می آمدند.

بالاخره قبول کردم با یکی از دوستان پدرم که 10 سال از من بزرگتر بود ازدواج کنم، تنها دو هفته اول زندگی مشترک ما خوب بود، بعد از آن اختلافات ما شروع شد او مرا در خانه حبس می کرد و برای هر موضوع کوچکی مرا به باد کتک می گرفت.

بعد از یک سال صاحب فرزند پسری شدم، فکر می کردم با آمدن عرشیا زندگی ام بهتر می شود و داریوش رفتارش با من مهربان تر می شود اما افسوس که این پسر هم نتوانست به زندگی ما رنگ شادی و نشاط بدهد.

هر روز که عرشیا بزرگتر می شد من هم عصبی تر و افسرده تر می شدم و دیگر تحمل شیطنت های او را نداشتم، وقتی که همسرم در منزل نبود او را کتک می زدم، چند بار که خیلی لج بازی می کرد دست او را با فندک و یک بار هم با قاشق داغ سوزاندم.

این وضعیت ادامه داشت تا این که دیروزکه همسرم مرا به باد کتک گرفت و از خانه بیرون رفت، من هم حالم بسیار بد شد خیلی عصبی شدم دیگر نفهمیدم چه کار می کنم، عرشیای سه ساله را آنقدر با سیخ زدم که از هوش رفت خیلی ترسیده بودم با داد و فریاد من زن همسایه آمد و با هم عرشیا را به بیمارستان بردیم، در راهروی بیمارستان نگران و مضطرب منتظر جواب دکتر بودم که سایه افسر پلیسی را بالای سرم حس کردم، او مرا به جرم Crime کودک آزاری دستگیر و به کلانتری برد و بعد از تشکیل پرونده مرا به دادگاه فرستادند.

من از کاری که کردم خیلی پشیمانم و الآن هم نگران سلامتی فرزندم هستم اما نمی دانم چکارکنم، به خدا دست خودم نبود و آن لحظه آنقدر عصبانی بودم که نمی دانستم چکار دارم می کنم و فقط می خواستم عقده ام را سر او خالی کنم، ولی نمی دانستم که این کارم احتمال مرگ فرزندم را می توانست به همراه داشته باشد.

کتک زدن به سلامت جسمی و روانی کودکان آسیب می زند

خانم جعفری، کارشناس ارشد روانشناسی عمومی در خصوص این پرونده به خبرنگار ما گفت: کودکان به علت ویژگی هایی که از نظر سنی دارند بسیار آسیب پذیر هستند و نیاز به حمایت و مراقبت های زیادی از سوی والدین دارند، اما گاهی والدین به دلایل خستگی و بی حوصلگی با کمی شیطنت آنها از کوره در می روند و برای ادب کردنشان به کتک زدن رو می آورند .

وی افزود: کودک آزاری شامل رفتارهایی است که توسط، افراد دیگر خصوصاً بزرگسالان نسبت به کودکان انجام می گیرد و به نوعی به سلامت جسمی و روانی کودکان آسیب می رساند. برخی از آزارها می تواند آثاری منفی داشته باشد مثل ممانعت از حاضر شدن در کلاس درس، محروم کردن او از غذا وتماشای تلویزیون.

این کارشناس مرکز مشاوره آرامش اظهار داشت: فقدان مهارت های تربیتی، فشارهای مالی، اعتیاد، طلاق، بیماری های جسمی و روانی و ضعف باورهای دینی از جمله دلایل این آسیب به شمار می آید.

جعفری خاطر نشان کرد: همان طور که در این پرونده نیز ملاحظه کردید زن جوان برای فرار Escape از مشکلات زندگی و اعتیاد والدینش حاضر می شود تن به ازدواجی بدهد که برای آن آینده خوبی پیش بینی نمی شد، مشکلات اخلاقی، اعتیاد همسر و فشارهای مالی، باعث شد که سلامت روحی او دچار آسیب شده و تعادل خود را از دست بدهد و در برابر فرزندش واکنش سختی از خود نشان داده و به کودک بی گناه آسیب برساند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر عاشق شدن پسر 12 ساله به دختر 34 ساله / پیام دستگیر شد!

جشن عروسی یک داعشی در ایران / مراسم عقد چگونه بود؟!

آخرین خبر شگفت انگیز درباره جسد مومیایی شهر ری

ساخت فیلم غیراخلاقی از یک زن و دختر داخل دبیرستانی در مشهد +جزئیات

رفتار شوهر همانند دوجنسه ها شده است! / زن مشهدی از آرایش زنانه شوهرش گفت!

نقشه مرد اعدامی زندان کرج برای وکیل و پزشک تهرانی + عکس

خودکشی زن 18 ساله اردبیلی پس از کشتن دختر 2 ساله اش در هتل مشهد

همکاری تصویربردار زن صدا و سیما با باند مخوف دزدان تهران! + عکس

خواستگار سمج گوش های برادر 12 ساله عروس را برید + عکس و جزئیات

اعترافات تلخ پدرشکنجه گر نگار 17 ساله کرجی / دخترم مرا می بخشد؟! + فیلم

زن تهرانی وقتی اشک های قاتل پسرش را دید از اعدام او گذشت + عکس

نقشه طلافروش تلگرامی برای یک زن مازندرانی

 

کدخبر: 377886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟