به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرد جوان که به شدت ترسیده و وحشت کرده بود درباره چگونگی این اتفاق گفت: شبی از یک چهار راه خلوت در حال عبور بودم که یک مرد مسن هندوانه به دست را دیدم و دلم به حال او سوخت و وقتی از او مسیر خانه اش را سوال کردم و متوجه شدم مسیرمان یکی است، او را سوار کردم.

وی افزود: بعد از گذشت مدت کوتاهی فرد غریبه سر صحبت را باز و از خودرویم تعریف کرد و از من پرسید که آیا قصد فروش ماشینم را دارم ؟ من ساده لوح بی درنگ از پیشنهاد او استقبال کردم و او به بهانه تست خودرو پشت فرمان نشست و با هم به راه مان ادامه دادیم.

وی اظهارکرد: هنوز چند دقیقه ای از رانندگی مرد غریبه نگذشته بود که او با لحن خاصی به من گفت او یک داعشی است.

زمانی که حرفش را شنیدم به گمان این که او شوخی می کند خندیدم ولی ناگهان او عصبانی شد و با گذاشتن چاقو زیر گلویم از من خواست هر چقدر پول دارم به او بدهم.

من که به شدت از این ماجرا وحشت کرده بودم بدون مقاومت دستورش را اطاعت کردم و تلفن همراهم را در اختیارش گذاشتم و به او گفتم پولم درحسابم است و کارت عابر بانک دارم.

مرد سارق، خودرو را به حاشیه شهر هدایت و جلوی یک عابر بانک توقف کرد و از من خواست که هر چقدر موجودی در حسابم است خالی کنم .

وی ادامه داد: بدون مقاومت مقداری پول از عابر بانک برداشتم و در اختیارش گذاشتم. او بعد از دور زدن داخل کوچه ها مقابل یک دکه ایستاد و از من خواست چند بسته سیگار برایش بخرم . من که از شدت ترس قدرت تصمیم گیری نداشتم اصلا فکر فرار Escape به سرم نزد و دستورش را اجرا کردم و با خرید چند بسته سیگار سوار خودرو شدم.

هنگامی که سارق زورگیر بی هدف داخل کوچه ها می چرخید نقشه فرار کشیدم و در یک لحظه زمانی که خودرو در یک دست انداز مکث کوچکی کرد از آن پیاده شدم و به سرعت پا به فرار گذاشتم.

بعد از دور شدن با کمک برادرم پلیس Police را در جریان گذاشتیم و آن ها بعد از چند ساعت سارق زورگیر را به همراه خودروی سرقتی دستگیر کردند. بعد از دستگیری سارق متوجه شدم که او یک زندانی Prisoner بند باز است که به مرخصی آمده و بعد از مصرف مواد صنعتی دچار توهم شده است.

این اتفاق ترسناک برای من درس عبرتی شد که دیگر به هر غریبه ای اعتماد و او را سوار خودرویم نکنم زیرا با اعتماد بی جا به فرد غریبه جان و مالم را به خطر انداختم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آخرین خبر شگفت انگیز درباره جسد مومیایی شهر ری

ساخت فیلم غیراخلاقی از یک زن و دختر داخل دبیرستانی در مشهد +جزئیات

رفتار شوهر همانند دوجنسه ها شده است! / زن مشهدی از آرایش زنانه شوهرش گفت!

جشن عروسی یک داعشی در ایران / مراسم عقد چگونه بود؟!

نقشه مرد اعدامی زندان کرج برای وکیل و پزشک تهرانی + عکس

همکاری تصویربردار زن صدا و سیما با باند مخوف دزدان تهران! + عکس

خواستگار سمج گوش های برادر 12 ساله عروس را برید + عکس و جزئیات

اعترافات تلخ پدرشکنجه گر نگار 17 ساله کرجی / دخترم مرا می بخشد؟! + فیلم

18مرد دختر نوجوان هندی را تا لحظه مرگ آزار شیطانی دادند + عکس

سلفی مرگبار با خرس زخمی + عکس

نجات جان مادر باردار یزدی از مرگ

بلای هولناکی که 2 جوان شیطان صفت بر سر دختر 16 ساله در جنگل آوردند

کدخبر: 377865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟