به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing خانه دستور داد تا تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شوند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان دست به کار شدند و در گام نخست تحقیقات دوربین های مداربسته در محل های سرقت را مورد بازبینی قرار دادند و که تصویر 2 سارق حرفه ای و سابقه دار که به تازگی از زندان Prison آزاد شده بودند به دست آمد.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این دو متهم را در منطقه سده آّبادان شناسایی کنند و روز پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه این 2 متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنها وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

2 سارق حرفه ای که راهی جز اعتراف پیش روی خود نمی دیدند ادعا کردند که بخاطر اعتیاد به مواد مخدر Drugs صنعتی شیشه دست به این سرقت ها زده و در زمان دزدی نیز در حالت عادی نبودند.

ماموران در بازجویی های پلیسی پی بردند که این دو سارق در نیمه های شب با تخریب شیشه یا در خانه ها برای سرقت وارد عمل شده اند.

بنا به این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 377629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟