داماد جوان تنها 20 روز بعد از آغاز زندگی مشترک، قربانی نقشه شومی شد که ردپای عروس جوان در ماجرای جنایت اسیدی، سرنوشت این پرونده را وارد مرحله جدیدی کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، حدود یک سال قبل بود که دختر 20 ساله ای به نام مهین پای سفره عقد نشست و به تقاضای ازدواج محمد «بله» گفت. آن روز در میان هلهله و شادی نزدیکان و اقوام دو خانواده، مراسم عقدکنان با پخش شیرینی و نقل و نبات آغاز شد و این گونه دوران نامزدی آن ها رنگ و بوی عاشقانه گرفت اما در این میان عروس جوان رازی را پنهان می کرد که قبل از آن دوست داشت به خواستگاری جوان دیگری که مدعی ازدواج با او بود، پاسخ مثبت بدهد! با وجود این سرنوشت به گونه ای دیگر رقم خورد و دختر 20 ساله برای خوشبختی خود پای سفره عقد جوان دیگری به نام «محمد» نشست ولی نتوانست خواستگار سابق اش را به تند باد فراموشی بسپارد. حدود یک سال از دوران نامزدی این زوج جوان سپری شده بود که خانواده ها تصمیم گرفتند زوج جوان را سر و سامان بدهند تا آن ها نیز زندگی مشترک خود را زیر یک سقف در دنیای شیرین عاشقانه سپری کنند. بدین ترتیب مراسم ازدواج آن ها حدود 20 روز قبل و با دعوت گسترده از مهمانان و اطرافیان با شکوهی خاص برگزار شد و خانواده های طرفین همه تلاش خود را برای آغاز زندگی رویایی این زوج به کار بردند و این گونه عروس و داماد جوان پا به خانه بخت گذاشتند و زندگی مشترک را در شهر خاش آغاز کردند. هنوز 20 روز از برگزاری مراسم ازدواج آن ها نگذشته بود که پدر داماد، عروس خود را به خانه اش در زاهدان دعوت کرد تا پای به مهمانی Party خوشبختی بگذارند اما طرح نقشه ای شوم، این مهمانی را به سوی تاریکی و وحشت سوق می داد. «الف- د» (خواستگار سابق نوعروس) که با توسل به ترفندهای حیله گرانه، توانسته بود از طریق خواهرش، نوعروس مذکور را فریب دهد، نقشه هولناک جنایت Crime اسیدی را برنامه ریزی کرد. اگرچه نوعروس جوان در تنگنای فریب و نیرنگ قرار گرفته بود اما سعی داشت در برابر «مدعی خواستگاری» مقاومت کند. او که هنوز با خواهر خواستگار سمج در ارتباط بود طوری رفتار می کرد که «الف- د»احساس می کرد هنوز نوعروس جوان دل در گرو عشق او دارد و در این میان «تازه داماد» مانع اصلی است به همین دلیل نقشه شیطانی وحشتناک خود را به اجرا گذاشت تا این گونه چندین خانواده را به سوی تباهی بکشاند. این جوان 23 ساله که دچار وسوسه های شیطانی برای ارتکاب جنایت اسیدی شده بود با ترفندی خاص متوجه شد که عروس و داماد جوان مهمان پدر داماد در زاهدان هستند. او سپس با تهیه بطری حاوی اسید، در نیمه های شب به سوی منزل پدر تازه داماد به راه افتاد. زمانی که همه اهالی منزل در خواب شیرین بودند ناگهان او بطری حاوی اسید را در حالی روی پیکر خواب آلود تازه داماد خالی کرد که مقدار اندکی از اسیدها نیز روی پاهای نوعروس ریخت.

با صدای وحشتناک و جیغ و فریاد، اهالی منزل از خواب پریدند و در حالی ناباورانه، با صحنه دلخراش اسیدپاشی روبه رو شدند که مهاجم اسیدپاش از منزل گریخته بود. ساکنان منزل در میان اضطراب و نگرانی تازه داماد 22 ساله را به مرکز درمانی رساندند اما او فقط 24 ساعت تحت درمان قرار گرفت و در نهایت بر اثر عوارض شدید ناشی از اسیدپاشی جان خود را از دست داد و این گونه پرونده جنایت اسیدی در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گشوده شد.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان روز گذشته به تشریح ماجرای این جنایت هولناک پرداخت و گفت: بلافاصله پس از گزارش ماجرای اسیدپاشی به دادسرای زاهدان،پرونده به شعبه ویژه جنایی ارسال شد و بازپرس پرونده تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مهاجم اسیدپاش آغاز کرد. قاضی Judge «علی موحدی راد» افزود: بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که مهاجم ناشناس حدود ساعت 3 بامداد و در تاریکی شب وارد منزل شده و به روی تازه داماد اسیدپاشی کرده است اما زوایای مجهول زیادی در تحقیقات وجود داشت که با بررسی آثار به جا مانده در صحنه جرم Crime مطابقت نداشت. مقام ارشد قضایی زاهدان تصریح کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و بعد از مرگ تازه داماد جوان بر اثر عوارض ناشی از اسیدپاشی، ابتدا «نوعروس جوان» مورد ظن قرار گرفت بنابراین دستورات ویژه ای برای پیگیری سریع این ماجرا و دستگیری نوعروس صادر شد. حجت الاسلام والمسلمین «موحدی راد»خاطرنشان کرد: روز گذشته «مهین» نوعروس جوان در شعبه بازپرسی ویژه قتل Murder عمد مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت اما به داستان سرایی و تناقض گویی پرداخت. این زن جوان که تنها 20 روز از آغاز زندگی مشترکش می گذرد در بازجویی ها گفت: قبل از وقوع این حادثه Incident دقایقی را برای استفاده از سرویس بهداشتی به داخل حیاط رفتم اما بعد از آن که به اتاق بازگشتم ناگهان جوانی وارد شد و اقدام به اسیدپاشی کرد. دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ادامه به اقاریر نوعروس اشاره کرد و گفت: این زن جوان وقتی در برابر شواهد مستند قضایی قرار گرفت به ناچار ماجرای خواستگار قبلی خود را فاش کرد و جوان اسیدپاش را لو داد که بلافاصله دستور دستگیری جوان 22 ساله به نام «الف-د» صادر شد و کارآگاهان پلیس Police آگاهی در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه، این فرد را دستگیر کردند. قاضی «موحدی راد» با اشاره به این که بررسی های قضایی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ادامه دارد، گفت: دستورات ویژه ای برای بررسی ارتباط پیامکی یا تلفنی نوعروس با خواستگار سابقش صادر شده است و تحقیقات در این باره برای رازگشایی دقیق از پرونده همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از چهره بدون پوشش قاتل سلاله 5 ساله + تصویر

سقوط مرگ عروس جلوی چشمان خواهر شوهر در دربند + عکس

جزییات 2 اسید پاشی در تبریز / این بار مریم سوخت !+فیلم و تصاویر

فوری /سومین اسیدپاشی پشت سر هم در تبریز / این بار 3 نفر در خیابان سوختند

داعشی های مهاجم مجلس سنگسار می شوند؟! + تصاویر ناراحت کننده از دادگاه

این پسر دُم دارد! / عجیب اما واقعی + عکس

مرد زندانی پس از آزادی زنش را در مشهد کشت! / روابط من و سارا سرد شده بود

بوتاکس چهره یک زن را وحشتناک کرد / دکتر محاکمه می شود + عکس قبل و بعد زن

نمایش زشت علیه ایران در رینگ کشتی کج / سعودی ها شوی احمقانه ای راه انداختند + عکس

جزییات مرگ فجیع داماد 20 روزه در خانه پدرزن / دادستان زاهدان از اعترافات نوعروس گفت

قدم زدن در خیابان با سر بریده همسر! +فیلم

دفن زن نگونبخت زیر مدفوع گاو توسط شوهر خرافاتی فاجعه آفرید! +تصاویر

مرگ پر حاشیه دختر 18 ساله تبریزی در کنار یک پسر جوان + عکس

سفر پنهانی نوعروس به کیش! / داماد در شب عروسی انتقام عجیبی گرفت

 

کدخبر: 376367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟