به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از روابط عمومی ندامتگاه قزلحصار، ستار همدانی و علی شوری بازیکنان اسبق تیم فوتبال استقلال Esteghlal و تیم ملی ایران بهمراه مرتضی کاظمی هنرپیشه سینما Cinema و تلویزیون در جمع مددجویان ورزشکار ندامتگاه قزلحصار حضور یافتند.
علیرضا گرامی در افتتاحییه لیگ فوتبال ندامتگاه قزلحصار جام مدافعان حرم گفت: با حضور پیشکسوتان فوتبال ملی کشور، اولین دوره لیگ فوتبال چمنی ندامتگاه قزلحصار با رقابت ۸ تیم پانزده نفره از مددجویان منتخب اندرزگاه‌های ندامتگاه قزلحصار آغاز شد.
مدیر ندامتگاه قزلحصار گفت: حضور ورزشکاران حرفه‌ای فوتبال که سابقه‌ای درخشان در سطح ملی دارند باعث تشویق و ترغیب مددجویان در عرصه اصلاح و تربیت می‌شود.
وی گفت: اهتمام به امر ورزش Sport در سازمان زندان‌ها از جایگاه بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم با نگاه ویژه جامعه ورزش زمینه اصلاح مددجویان را فراهم نماییم.
ستار همدانی در ادامه افتتاحییه فوتبال ندامتگاه قزلحصار گفت: اقدامات اصلاحی در چارچوب ورزش‌های گروهی و فردی از تفکرات پسندیده مسئولین ندامتگاه قزلحصار است و این اقدامات در زندان‌های کشور بی نظیر و نادر است.
وی گفت: برای رسیدن به جامعه‌ای سالم و محیطی امن باید از فرصت‌های دوران تحمل حبس استفاده کرد و اعمال ناشایست گذشته را جبران کنید.
گفتنی است در این مراسم هیئت پیشکسوتان تیم استقلال ضمن تقدیر از مسئولین ندامتگاه قزلحصار با همکاری جامعه ورزش کشور، ترویج و اشاعه ورزش را در زندان Prison خواستار شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟