به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محسن جلالیان، سرکلانتر هفتم پلیس Policeمشهد با اعلام این خبر گفت: تیم های دایره آگاهی کلانتری سناباد مشهد ساعت 2 بامداد روز گذشته، در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت Stealing خودرو به حرکات و رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری مزدا مظنون شده و با بررسی مشخصات پلاک وسیله نقلیه دریافتند این خودرو سرقتی است.
سرکلانتر هفتم پلیس مشهد افزود: ماموران انتظامی به راننده مزدا دستور ایست دادند اما او با سرعت متواری و پلیس در عملیات تعقیب و گریز شبانه ، متهم پرونده را در یکی از خیابان های فرعی دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: با دستگیری این متهم در بازرسی از خودروی سواری مزدا یک دستگاه تبلت ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه ،2 دستگاه فلش و یک قبضه چاقو به همراه هشت عدد پایپ مخصوص استعمال مواد مخدر Drugs صنعتی کشف شد.
وی اظهار کرد: متهم پرونده که راهی جز بیان حقیقت نداشت اعتراف کرد 2 ماه قبل از زندان Prisonآ‍زاد شده و در این مدت چهار دستگاه خودرو سرقت کرده است. تحقیقات از این متهم که دارای 2 فقره سابقه کیفری سرقت خودرو و سرقت قطعات خودرو است ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟