دستگیری عامل قتل قهوه‌خانه در کارخانه متروکه + عکس

ساعت 17 روز جمعه 24 فروردین‌ماه بود که به مأموران کلانتری 166 لواسان خبر رسید جسد مرد 21 ساله‌ای در یکی از قهوه‌خانه‌های محل کشف شده است. با حضور پلیس در محل معلوم شد که مهرداد در اتاقک استراحت قهوه‌خانه با چاقو کشته شده است. بعد از تأیید خبر، قاضی کشیک دادگاه عمومی لواسان به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شد. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد عامل حادثه Incident دستگاه ضبط‌دوربین مداربسته را هم سرقت Stealing کرده و با خود برده است. 
بعد از آن بود که پرونده با موضوع قتل Murder عمد تشکیل شد و کارآگاهان در بررسی‌های میدانی موفق شدند دستگاه ضبط‌دوربین مداربسته را در بیابان‌های اطراف کشف کنند. بررسی تصاویر دوربین بسته نشان داد که عامل حادثه مرد 20 ساله‌ای به نام عبدالله، از بستگان همسر سابق مقتول است. تحقیقات همچنین نشان داد که مقتول از مدتی قبل با خانواده همسر سابقش درگیری داشته است. 
بعد از شناسایی عبدالله به عنوان عامل جنایت کارآگاهان برای بازداشت وی راهی ‌خانه‌اش شدند،‌اما معلوم شد که او پس از حادثه متواری شده است، خانواده‌اش هم به پلیس گفتند از مخفیگاه فرزندشان خبر ندارند. 
در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات میدانی موفق شدند مخفیگاه عبدالله را در کارخانه‌ای متروکه در منطقه کیانشهر شناسایی کنند. نگهبان کارخانه شوهرخواهر عبدالله بود که وی را در آن جا پناه داده بود تا در فرصتی مناسب زمینه فرار Escape او را از مرزهای شرقی به خارج از کشور فراهم کند. با به دست‌آمدن این سرنخ کارآگاهان 28 فروردین‌ماه راهی کارخانه متروکه شدند و متهم را بازداشت کردند. 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد،‌اما درباره انگیزه‌اش حرف‌های متناقضی مطرح کرده است. او گفت تحقیقات از متهم برای مشخص شدن انگیزه اصلی قتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 374036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟