به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد 27 فروردین ماه سال جاری ماموران کلانتری 160 خزانه در جریان درگیری چند جوان فلکه چهارم خیابان خزانه قرار گرفتند.

ماموران زمانیکه پای در محل گذاشتند متوجه شدند پسر نوجوانی هدف ضربات چاقو و قمه قرار گرفته وبه بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که آرش 17 ساله به خاطر شدت ضربات به کام مرگ فرو رفته است و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل Murder وارد عمل شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که پسر جوانی به نام کیوان و 3 نفر دیگر به نام های آرش، فرهاد و دختر جوانی به نام ناهید در خیابان خزانه ، فلکه چهارم با هم درگیر شدند که کیوان با ضربات چاقو و قمه آرش و فرهاد هدف قرار داده و سپس پا به فرار Escape گذاشته است.

کارآگاهان در این مرحله موفق شدند ناهید را که در این درگیری حضور داشت دستگیر کنند.

ناهید پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به بازپرس گفت: آرایشگر بودم و 3 سال وقتی برای چاپ تراکت به مغازه آرش رفتم با او آشنا شدم.

وی افزود: آن زمان من از همسرم طلاق گرفته بودم و پس از دوستی با آرش قرار بود با هم ازدواج کنیم اما خانواده هایمان با این ازدواج مخالف بودند.

زن جوان گفت: شب حادثه Incident با آرش و فرهاد سوار بر موتور بودم تا مرا به خانه برسانند که داخل کوچه ، کیوان جلوی راه ما را گرفت و با قمه و چاقو فرهاد و آرش را هدف قرار داد.

همین کافی بود تا ردیابی های پلیسی برای دستگیری کیوان آغاز شود که در این مرحله کیوان با حضور در اداره پلیس، خود را تسلیم ماموران کرد.

کیوان ظهر امروز زمانیکه در برابر بازپرس ویژه قتل قرار گرفت ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من در این درگیری حضور نداشتم و ناهید را نمی شناسم چون خودم صاحب همسر و دو فرزند هستم و درگیر بیماری سرطانم هستم.

وی افزود: وقتی فهمیدم پلیس در تعقیب من است خودم را تسلیم ماموران کردم و در مرگ آرش هیچ نقشی نداشتم و نمی دانم چرا این اتهام را به من زده اند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟