به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ منصور حشمتیان، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ضمن تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان در خصوص دستگیری سارقان این محدوده، پرونده ای تشکیل و تیم های عملیاتی وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: طی بررسی های انجام شده و اطلاعات به دست آمده از سوی شهروندان در این زمینه، یک سارق خودرو و 2 سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده شناسایی شده و اقدامات اولیه برای دستگیری آنها آغاز شد.
وی افزود: با تکمیل اطلاعات موجود و تطبیق چهره متهمان با سوابق موجود در پرونده های کلانتری، نتیجه اقدامات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان و همچنین بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد.
رئیس کلانتری 144، اظهار داشت: با کسب مجوز مقام قضایی، تیم های عملیاتی به محل اختفای متهمان اعزام و طی 2 عملیات ضربتی همزمان، موفق به دستگیری این سه سارق در مخفیگاه هایشان شدند.
حشمتیان، تصریح کرد: هر سه متهم این پرونده ها به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های صورت گرفته به جرایم خود مبنی بر سرقت Stealing خودرو و لوازم داخلی خودرو اعتراف و پس از آن با شناسایی مالباختگان و حضور در کلانتری پرونده این متهمان با شکایت های ارایه شده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پلیس Police آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
گفتنی است، در بازرسی از مخفیگاه این متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه و همچنین لوازم داخلی خودرو کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟