دردسر دختر جوان برای مهندس پورشه سوار تهرانی

روزهای پایانی هفته گذشته دخترجوانی با حضور در پلیس Police آگاهی تهران از دو جوان به اتهام سرقت Stealing شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو روز پیش در یکی از محله‌های شمال تهران منتظر تاکسی بودم تا به خانه ام برگردم و هر چه منتظر شدم، خودرویی نیامد. نیم ساعت بعد خودروی پورشه‌ای که دو مرد جوان سرنشینان آن بودند، مقابلم توقف کرد. با اصرار راننده و بی‌آن‌که بدانم آنها چه نقشه‌ای در سر دارند، سوار خودرو شدم و راننده ادامه مسیر داد.

وی افزود: بعد از طی مسافتی یکی از آنها در حالی که چاقویی به دست داشت، مرا تهدید کرد و بعد راننده وارد کوچه خلوتی شد. آنها کیفم را به زور از من گرفتند و گوشی و یک میلیون تومان پول و کارت‌های بانکی‌ام را سرقت کردند. بعد هم هردویشان مرا کتک زدند و از داخل خودرو بیرون انداختند.

با شکایت دختر جوان، تحقیقات پلیسی برای یافتن این دو جوان فراری ادامه داشت تا این‌که روز بعد شاکی با حضور در پلیس آگاهی تهران مدعی شد راننده را به‌‌طور اتفاقی در خیابان دیده و او را تعقیب کرده و توانسته خانه وی را حوالی سعادت‌آباد تهران شناسایی کند. ماموران با ورود به آنجا مرد جوان را بازداشت کردند.

متهم به افسر تحقیق توضیح داد: من مدیر یک شرکت حفاری در جنوب کشور هستم و دفترکارم در شمال پایتخت است. شاکی دروغ می‌گوید. من و دوستم از او سرقت نکردیم‌. او قصد اخاذی از مرا داشت‌. من قصد ازدواج با دختری را داشتم، اما به دلیل مخالفت‌های خانواده‌اش با این ازدواج در عشقم شکست خورده و بشدت ناراحت بودم. آن روز با دوستم از دفتر برمی‌گشتیم که شاکی را در خیابان دیدیم که منتظر تاکسی بود. سوارش کردیم. بعد از طی مسافتی دوستم را به مقصد رساندم و با دختر جوان تنها شدم‌. با هم حرف زدیم که متوجه شدم تنها زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: شماره‌ام را به او دادم تا با هم دوست شویم‌. روز بعد با او در یکی از محله‌های شمال غرب تهران قرار گذاشتم‌. چون در عشقم شکست خورده بودم، تصمیم گرفتم با او رابطه دوستانه‌ای برقرار کنم‌. او همان روز از من 400 هزار تومان خواست که 200 هزار تومان به او دادم.

او وقتی به خانه‌ام در سعادت‌آباد آمد و فهمید وضع مالی‌ام خوب است، 20 میلیون تومان خواست. او تهدید کرد اگر این پول را ندهم، سر و صدا می‌کند و آبرویم را جلوی همسایه‌ها می‌برد. من هم 200 هزار تومان دیگر به او دادم تا خانه را ترک کند. او می‌خواست از من اخاذی کند. زمانی که موفق نشد، تهدید کرد از من شکایت می‌کند به همین دلیل با اجرای این سناریوی دروغین و شکایت از من و دوستم می‌خواهد ما را به دردسر بیندازد.

با توجه به گفته‌های جوان مهندس، دوست او نیز برای تحقیقات احضار شد و در تحقیقات پلیسی گفته‌های دوستش را تائید کرد و گفت دختر جوان با این شکایت دروغین قصد اخاذی دارد.

بنابراین آن دو در مواجهه حضوری با دختر جوان قرار گرفتند. او زمانی که راز اقدام برای اخاذی سیاهش را فاش شده دید، ناچار اعتراف کرد و گفت: سرقتی از من نشده است. در جریان دوستی‌ام با جوان مهندس وسوسه شدم تا از وی 20 میلیون تومان اخاذی کنم که در اجرای نقشه‌ام ناکام مانده و به قصد انتقام‌گیری با شکایت دروغین آن دو را به دردسر انداختم.

با رازگشایی از این ماجرا، تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن با کثیف ترین روش ۱۰۰ نفر را سر کیسه کرد + عکس

فوری / علت تیراندازی وحشت آور در میدان ونک

این پسر تنها خودش می دانست دختر است!

سعید مرتضوی پیدا شد/ او در تهران است !

منصور فهمید زنش خائن است و باید کشته می شد / مرد همخانه چشم به ناهید داشت + عکس

این زن و 3 مرد جلادهای داعشی بودند + عکس

این زن جوان برده 4 داعشی بود! / خاطرات تلخ خرید و فروش دختران نوجوان در بین داعشی ها + عکس

سرباز وظیفه فرشته نجات کودک سرگردان در شیراز شد +عکس کودک در آغوش پلیس

مار پیتون در رختخواب دختر نوجوان جا خوش کرده بود! +عکس

لحظه تعقیب و گریز خونین دزد و پلیس در بزرگراه امام علی / دزد زنی را زیر گرفت و مُرد+ فیلم دلهره آور

باربد از تمام لحظاتی که در کنارش بودم با پست فطرتی فیلم گرفته بود! / اعتراف نسرین به قتل

مرگ مرموز دختر نوجوان در اکس پارتی!

نجات قاتل از اعدام در زندان کرج با فداکاری نامادریش + عکس

کدخبر: 373209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟