سیبیل های این دزد او را به دام انداخت  + عکس

سارق جوان که به سیبیل هایش معروف است وقتی به بالای پاساژ رفت به خاطر مصرف مواد بیهوش شد اما پس از بهوش آمدن با توجه به تعطیلی پاساژ دست به سرقت 40 میلیون تومانی از یک مغازه کلوپ زد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز چهارشنبه 22 فروردین ماه امسال مرد جوان زمانیکه پای در مغازه اش گذاشت متوجه سرقت Stealing میلیونی از مغازه اش شد و در تماس با ماموران کلانتری 15 کارون، تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در مغازه کلوپ در پاساژ خیابان احمدآباد پی بردند که سارق با ورود به مغازه اقدام به سرقت 40 میلیون تومان کرده است که در این مرحله دوربین های مداربسته داخل پاساژ مورد بازبینی قرار گرفت.

ماموران با مشاهده فیلم های دوربین مداربسته پی بردند که سارق جوان ساعت 20 شنبه وارد پاساژ شده و با مخفی شدن در طبقات بالای پاساژ منتظر تعطیل شدن مغازه ها شده است و سپس در ساعت 3 بامداد یکشنبه دزد The Thief جوان ابتدا به سراغ یک کافه در طبقه همکف پاساژ رفته و پس از خوردن یک آبمیوه و بستنی سپس به سمت مغازه کلوپ رفته است.

تیم پلیسی در بررسی ها متوجه شدند که سارق سیبیلو پول های سرقتی از مغازه کلوپ را داخل یک چمدان قرار داده و سپس در نبود نگهبان پاساژ اقدام به برداشتن کلید قفل ها کرده و پا به فرار Escape گذاشته است.

بدین ترتیب تجسس های پلیسی برای دستگیری این سارق جوان کلید زده شد و ماموران با اقدامات فنی و پلیسی خیلی زود موفق شدند مخفیگاه سارق را که مهدی 28 ساله است در منطقه سده آبادان شناسایی کنند.

همین کافی بود تا روز پنج شنبه 23 فروردین ماه ماموران در عملیاتی غافلگیرانه سارق جوان را در مخفیگاهش دستگیر کنند و پول های سرقتی نیز داخل یک چمدان به دست آمد.

234234

دزد جوان که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: غروب همان شب سرقت به پشت بام پاساژ رفته بودم و پس از مصرف مواد مخدر Drugs از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم ساعت 3 بامداد بود و به خاطر مصرف مواد در حالت عادی نبودم به همین خاطر دست به سرقت زدم و سپس به سراغ کانکس نگهبانی رفتم و پس از برداشتن کلید در خروجی موفق به فرار شدم.

سارق جوان ادامه داد: پس از سرقت در تمام وقت فکر می کردم در همه این اتفاقات خواب بودم.

بنا به این گزارش، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است و تحقیقات برای افشای دیگر جرائم احتمالی این سارق جوان از سوی ماموران پلیس Police آبادان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 372832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟