قتل و اقدام وحشیانه 8 مرد کثیف با بانوی مسلمان + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جسد آصفه بانو روز ۱۷ ژانویه گذشته در جنگل‌های اطراف شهر کتهوا پیدا شد. این شهر که در منطقه کشمیر هند واقع شده پایگاه قبیله‌ای از مسلمانان عشایر است و اکنون بازداشت ۸ مرد هندو در این رابطه، به شکل‌گیری یک تنش مذهبی در کشمیر که به طور تاریخی مستعد خشونت‌های قومی و مذهبی است، دامن زده است.
اخبار مربوط به این تجاوز Rape گروهی و قتل Murder هنگامی در سراسر هند تنش آفرید که یکی از گروه‌های دست راستی هندوها به بازداشت ۸ مرد هندو اعتراض کرد.

_100833981_hi046128918
مردان بازداشت شده شامل یک مقام دولتی سابق که بازنشسته شده است، چهار مامور پلیس Police و یک پسر نوجوان است که همگی بخشی از جامعه هندوهای این منطقه هستند و که با مسلمانان کتهوا بر سر مالکیت اراضی منطقه اختلاف دارند.
تنش‌ها به ویژه پس از آن بالا گرفت که دو نفر از مقام‌های دولتی عضو حزب براتیا جانتا (بی‌جی‌پی) در تظاهرات اعتراضی به بازداشت مردان هندو شرکت کردند.
پس از آن بود که در نقاط مختلف هند دو هشتگ تحت عناوین #کتهوا و #عدالت_برای_آصفه به بحث ها در فضای مجازی دامن زد . روز پنجشنبه به یکی از داغ‌ترین مباحث در هند بدل شد.
برخی حتی در توییتر، قتل آصفه بانو را با قتل زن ۲۳ ساله‌ای در دهلی که مقایسه کرده‌اند که رسیدگی به آن به تغییر و اصلاحات قوانین مجازات متجاوزان جنسی هم منجر شد.
تجاوز گروهی و قتل آصفه بانو در منطقه‌ای از کشمیر روی داده که همواره پرتنش بوده است. کشمیر که اکثریت جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می‌دهند در چند دهه اخیر میزبان خشونت‌های فراوان از جمله قیام مسلحانه مسلمان علیه دولت مرکزی هند بوده است.
آنها از این که کنترل کشمیر به دولت محلی جامو سپرده شده ناراضی‌اند. اکثریت بافت جمعیتی در جامو با هندوها است.
خانواده آصفه بانو به قبیله مسلمانان عشایر کتهوا تعلق دارد که معمولا با چادرها و احشام خود ییلاق و قشلاق می‌کنند و در حالی که زمستان‌ها با عبور از هیمالیا به دره جامو می‌روند، با فرارسیدن بهار به کشمیر باز می‌گردند.
این عشایر مسلمان در هنگام کوچ به جامو از مراتع و جنگل‌های آنجا برای چراندن احشام و ارتزاق روزانه استفاده می‌کنند و این موضوع در چند سال اخیر سرمنشاء تنش‌ها میان آنها و اکثریت هندوها در جامو شده است.
بازرسان این پرونده معتقدند مردان متجاوز Rapist به این علت به آصفه بانو تجاوز گروهی کرده و او را کشته‌اند که با ایجاد رعب و وحشت زمینه توقف کوچ عشایر مسلمان به این منطقه را فراهم کنند.
با وجود این، پس از بازداشت این مردان هندو وکلای آنها در جامو تلاش کردند مانع از تشکیل دادگاه بدوی و حتی ثبت پرونده در مجامع قضایی شوند.
آن طور که گزارش شده وکلای مردان بازداشت شده از حامیان گروه‌های راست‌گرای هندو هستند و ضمن تاکید بر بی‌گناهی موکلان خود خواستار ارجاع پرونده به یک دادگاه فدرال شده‌اند.
با وجود این اعتراضات مردمی به قتل این دختربچه هشت ساله با حضور چهره‌های برجسته هند چون رائول گاندی همراه بوده است.
رائول گاندی که رهبر حزب مخالف دولت در کنگره هند است روز پنجشنبه در حالی که شمع در دست داشت در دهلی به جمع سوگواران آصفه بانو پیوست.
همزمان گزارش شده که فعالان حقوق کودکان و زنان در هند مشغول ترتیب دادن تظاهرات های سراسری هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

 

حادثه عجیبی که روز عروسی بر سر داماد آمد +عکس

ارسطو ازدواج کرد / احمد مهرانفر خبر ازدواجش با مونا فائض پور را داد + عکس

 

نازنین ارتباط پنهانی با مرد همسایه را به شوهرش گفت / رازی که خون به پا کرد!

شلیک 6 گلوله به زن جوان در برابر دوربین موبایل درخانه مجردی + عکس

فوری/ آتش سوزی بزرگ در هتل بانک مرکزی نوشهر + فیلم

شلیک پلیس تهران به دختر 19 ساله / شب گذشته رخ داد

اشک‌های عروس خانم هنگام جدایی از داماد 91 ساله تهرانی+عکس

فیلم و عکس های حمله موشکی امریکا به سوریه + جزئیات

جزئیات تکان دهنده از قتل عام بخاطر مسائل اخلاقی در مبارکه

گفتگو با افسر پلیس ایلامی که با یک عکس جهانی شد + عکس

مرجان با وجود داشتن 2 بچه به سراغ عشق دوران نوجوانی رفت!

بلای شیطانی که حمید بر سر دختر دانشجوی شهرستانی در خانه مجردی آورد!

زن 24 ساله 3 بچه بی پدرش را خفه کرد / او هرگز شوهر نکرده بود! + عکس

فوری / اینبار آتش سوزی هولناک در قهوه خانه چالوس / 12 به شدت سوختند

اتفاق عجیب هنگام رقص چند دختر روی استیج + فیلم و عکس

عاقبت تلخ ارتباط شوم یک جوان با زن عمویش

ناگفته های تلخ مرد47 ساله از ازدواج ناخواسته با دختری ٢١ساله!

 

کدخبر: 372595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟