پایان کار کیف قاپان بهشت زهرا +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ نظری رییس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر گفت: ساعت ۱۳:۳۰ روز جاری خانمی ۲۶ با مرکز ۱۱۰ تماس گرفت و عنوان کرد که کیفش در قطعه ۱۱۱ بهشت زهرا از سوی دو جوان موتور سوار به سرقت Stealing رفته است.
وی افزود: با تحقیقات میدانی مشخصات متهمان از زن جوان، تیم عملیات کلانتری وارد عمل شد و در قطعات مختلف بهشت زهرا به گشت زنی پرداختند تا اینکه موتورسیکلت دزدان در حوالی قطعه هنرمندان مشاهده شد که دزدان با دیدن ماموران فرار Escape کردند.
سرهنگ نظری ادامه داد: پس از تعقیب و گریز و خروج متهمان از در شرقی به سمت کهریزک متواری شدند که دیگر واحدها نیز به کمک ماموران تعقیب کننده آمدند که پس از ۴۵ دقیقه عملیات پلیسی نهایتا جنب مترو کهریزک دستگیر شدند.
زن جوان زمانیکه با دزدان روبرو شد گفت: برای فاتحه خوانی بر سر قبر پدربزرگم در حال رفتن به قطعه اش بودم که ناگهان نفر ترک نشین کیفم را از دوشم کشید و متواری شدند.
رییس کلانتری 205 صحن مطهر گفت: متهمان در تحقیقات بیان داشتند در ساعات عصر پنج شنبه ها و ظهر جمعه در بهشت زهرا برای سرقت حاضر می شوند.
سرهنگ نظری ضمن توصیه به شهروندان در حفظ اموالشان بیان داشت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟