قاضی مهدی خدابخشی عصر پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد : با ردزنی های اطلاعاتی ماموران مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز خراسان رضوی به اطلاعاتی در خصوص دپوی مشروبات الکلی در منزلمسکونی در بلوار فارغ التحصیلان دست یافتند.
وی بیان کرد: با هماهنگی قضائی ماموران وارد محل مذکور شدند و در بازرسی از آن 52 بطری مشروب الکلی خارجی کشف و ضبط شد.
قاضی خدابخشی با بیان اینکه متهم 37 ساله نیز دستگیر شد ، افزود : برادر متهم نیز از افراد سابقه دار در امر تهیه و توزیع مشروبات الکلی است و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه از کشف مواد مخدر Drugs در عملیاتی از منزل مسکونی در محدوده بلوار وحدت مشهد خبر داد و افزود : امروز در پی کسب خبری ،ماموران پلیس Police مبارزه با مواد مخدر مشهد 2 نفر مسافر را که از استانهای جنوبی در منزلی اجاره ای در بلوار وحدت ساکن بودند را شناسایی کردند و تحت نظر گرفتند.
قاضی خدابخشی ادامه داد : پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد این افراد همراه خود مقداری مواد مخدر حمل نموده اند،لذا پس از هماهنگی قضائی محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد : در بازرسی از منزل ۸ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک کشف و 2 متهم نیز دستگیر شدند.
کشف بیش از 12 هزار عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق در مشهد
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : طی 2 عملیات بیش از 12هزارعدد انواع لوازم آرایشی قاچاق از 2 منزل مسکونی در مشهد کشف شد.
قاضی مهدی خدابخشی روز پنجشنبه در این خصوص افزود : پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر دپوی لوازم آرایشی قاچاق موضوع در دستور قرار گرفت.
وی بیان کرد : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مسکونی واقع در انتهای خیابان نخریسی تعداد 11 هزار و 715 عدد انواع لوزام آرایشی قاچاق کشف و متهم 34 ساله را دستگیر کردند.
قاضی خدابخشی ادامه داد : همچنین در عملیاتی دیگر در بازرسی از منزلی واقع در بلوار خیام یکهزار و 52 عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف و متهم 38 ساله دستگیر شد.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد : تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 372470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟