به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 4 میلیون ریال بصورت اینترنتی از حساب وی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 
رئیس پلیس Police فتا استان اصفهان خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که پسری 14 ساله و خارج از استان اصفهان سکونت داشت شناسایی و دستگیر شد. 
وی ادامه داد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در اعترافات خود گفت در فضای مجازی مشغول گشت و گذار بودم که با جوانی که خود را سهیل معرفی می کرد آشنا شدم. تا اینکه یک روز سهیل اطلاعات کارت بانکی فردی را به نوجوان 14 ساله می دهد و از او می خواهد حساب او را تخلیه و با یکدیگر تقسیم کنند. 
رئیس پلیس فتای اصفهان با بیان اینکه متهم جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به شهروندان توصیه کرد: زمانی که قصد خرید و پرداخت آنلاین دارید باید بسیار مراقب درگاه بانکی باشید که در دام سارقان اینترنتی گرفتار نشوید و تنها راه تشخیص درگاه اصلی دقت در آدرس آن می باشد که علاوه بر درست بودن آدرس باید ابتدای آدرس درگاه بانکی با عبارت https آغاز شده باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372253 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟