آدم ربایی برای پس گرفتن طلب 80 میلیونی از عمو+ عکس

دو متهم اجیر شده ادعا کردند نمی دانستند عملی که مرتکب شده اند جرم Crime است و مجازات دارد.

به گزارش رکنا، محمد ۲۹ ساله سال 95 برای پس گرفتن طلب ۸۰ میلیون تومانی از عموی ۵۷ ساله اش به نام اکبر دو نفر از دوستانش به نام های مجید و حسین را برای آدم ربایی اجیر کرد .متهمان اما به خاطر مسدود شدن کارت عابر بانک شاکی در اجرای نقشه شان ناکام ماندند و نتوانستند پول را از اکبر بگیرند. متهمان دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه اکبر روبه روی قضات ایستاد و در تشریح بلایی که سرش آمده بود گفت:سالهاست که در میدان تره بار کار می کنم. ساعت نزدیک ۴ صبح بود که از خانه ام در خیابان پاسداران خارج شدم به پارکینگ رفتم تا با ماشین به محل کارم بروم اما همان موقع دو مرد نقابدار روبه رویم ظاهر شدند .آنها به زور مرا سوار یک ماشین کردند و دست و پایم را بستند .مردان نقابدار با تهدید مجبورم کردند تا کارت عابر بانک و رمزآن را به همراه گوشی موبایل و دستبند طلایی که همراه داشتم به آنها بدهم .آنها همچنین در بین راه به من آمپول بیهوشی تزریق و مرا داخل صندوق عقب زندانی Prisoner کردند. مردان ناشناس بعد از ساعتها مرا در خیابان رها کردند. به همین خاطر از آنها و برادرزاده ام که طراح این نقشه بود شکایت دارم.

سپس مجید ۲۴ ساله که از زندان Prison به دادگاه منتقل شده بود به دفاع پرداخت .وی گفت: محمد را از قبل می‌شناختم.او به من گفته بود ۸۰ میلیون تومان از عمویش طلب دارد .من هم برای کمک به دوستم حاضر شدم در این ماجرا شرکت کنم. ساعت نزدیک ۴ صبح بود که محمد ،من و حسین را مقابل در خانه عمویش برد .من و حسین داخل پارکینگ منتظر اکبر ماندیم. وقتی اکبر به داخل پارکینگ آمد او را سوار ماشین کردیم و خواستیم تا کارت عابر بانکش را به ما بدهد .ما او را کتک نزدیم و تهدید نکردیم .حتی در بین راه با او خوش و بش کردیم و برایش صبحانه خریدیم .ولی حالا به دروغ حرفهایی را علیه ما مطرح می‌کند .

وی ادامه داد: قرار بود ما کارت عابربانک اکبر را به محمد بدهیم تا دختر مورد علاقه محمد به نام سارا بتواند از طلافروشی به مبلغ ۸۰ میلیون تومان طلا بخرم اما کارت عابر بانک مسدود بود و نتوانستیم حتی یک ریال از کارت پول برداشت کنیم.

سپس حسین 30ساله گفت : دوازده سال بود محمد را می شناختم .وقتی با من درددل کرد قبول کردمتا برای پس گرفتن پول از عمویش به او کمک کنم.ولی نمی‌دانستنم عملی که انجام میدهم آدم ربایی است. من از عکاس و مستندساز هستم و زندگی آبرومندانه ای دارند . حالا هم با وثیقه آزاد شده ام. از اشتباهی که مرتکب شده ام پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.من و مجید فکر می کردیم قرار است با تهدید حق دوستمان را از عمویش بگیریم.

وی ادامه داد:باور کنید من و مجید ،اکبر را کتک نزدیم .چون اکبر به شدت دچار استرس شده بود من یک آمپول آرامبخش از داروخانه تهیه و به او تزریق کردم.

سپس برادر زاده اکبر که با قرار وثیقه آزاد است به اتهام معاونت در آدم ربایی و سرقت Stealing جایگاه ویژه ایستاد .وی گفت: من از ۲۱ سالگی پیش عمویم کار می‌کردم .بارها از او خواسته بودم تا طلب ۸۰ میلیون تومانی ام را به من بدهد اما قبول نمی کرد. به همین خاطر برای پس گرفتن طلبم از دوستان کمک گرفتم. قرار بود دختر مورد علاقه ام از کارت عابر بانک عمویم ۸۰ میلیون تومان طلا بخرم اما کارت عمویم شب قبل مسدود شده بود و ما نتوانستین هیچ پولی برداشت کنیم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دختر عموی 14 ساله با شلیک 80 گلوله + عکس

قتل اسرارآمیز دختر و پسر عاشق داخل یک خودرو در پارکینگ / در مسجد سلیمان رخ داد + جزئیات

گفتگو با خفاش شب تهران! / 3 زن در چنگال این مرد گرفتار شدند+فیلم و عکس

رسیدگی فوق العاده به پرونده قاتل شیطان صفت ندا دختر مشهدی + عکس

دختر 7 ساله کوچکترین فاتح کلیمانجارو+ عکس

عاطفه سیاه بخت ترین عروس تهران / حتی نمی دانم قبر بچه هایم کجاست؟!+ عکس

تعقیب و گریز پلیسی در تهران + فیلم

حکم جالب قاضی بوشهری برای دزدان مرجان

جوان شیطان صفت دختر 16 ساله یک کارخانه دار اصفهانی را فریب داد

عملیات عنکبوتی جاسوسان بهائی روی سرکودکان ایرانی

ربودن یک دختر از هنگام جشن عروسی از یک تالار در تهران

پرده برداری از شرط عجیب پدر اهورا برای رضایت دادن به قاتل! + عکس

فوری / قتل عام فجیع 4 زن و بچه در مبارکه اصفهان / سرها از بدن جدا شده بود!

 

کدخبر: 371937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟