علی جمادی با اشاره به حکم جالب قاضی Judge بوشهری برای دو جوان مرتکب تخلف محیط زیست اظهارکرد: متخلفین این پرونده به برداشت ۲۰ کیلوگرم مرجان از سواحل بوشهر اقدام کرده بودند که کیفر خواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر و اقرار متهمین در تمامی مراحل دادرسی اتهامات محرز و مسلم شده است.

این مقام قضایی افزود: امین الله انصاری قاضی پرونده با استناد ماده ۱ لایحه قانونی مجازات صید غیرمجاز از دریای خزر و خلیج فارس و همچنین تصویب نامه بهای پروانه شکار و صید و بهای جانوران وحشی بجای صدور حکم زندان Prison و جریمه نقدی دونفر متخلف را برای آشنایی بیشتر با چگونگی حفاظت محیط زیست و تنویر ذهن آن‌ها در جهت مخرب بودن اقدامات انجام شده به پاکسازی سواحل بوشهر از میدان رئیسعلی دلواری تا گمرک، به مدت سه ماه در روز‌های جمعه و پرداخت جریمه مکلف کرد.

رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه بیان کرد: این اقدام به رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل کلانتری شماره ۱۲ بوشهر و مامورین اداره حفاظت محیط زیست صادر و انجام می‌شود. رئیس شعبه ۱۰۴ کیفری بوشهر همچنین اداره حفاظت محیط زیست و کلانتری را موظف نمود هر هفته گزارش اقدامات انجام شده را به دادگاه ارائه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟