به گزارش گروه جنایی رکنا، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد دختران زن میانسال که تابستان سال ۹۲ در خانه اش در شهرک غرب از سوی یک مرد ناشناس کشته و اموالش سرقت Stealing شده بود یک به یک روبه روی قضات ایستادند و به تشریح ماجرا پرداختند.

دختر بزرگ قربانی که حالا ۲۷ سال دارد به قضات دادگاه گفت: من آن زمان در شمال کشور دانشجو بودم .چند روزی بود به تهران آمده بودم تا در اسباب کشی به مادرم کمک کنم. دو خواهر دیگرم هم آن شب در خانه حضور نداشتند .من در کارهای خانه به مادرم کمک کردند. مادرم حدود ساعت 9 شب از خانه بیرون رفت و چند کارتن خالی خرید تا وسایل آشپزخانه در آن جاساز کند من خسته بودم به اتاق خواب رفتم و در اتاق را قفل کردم.اما نیمه شب متوجه شدم یک نفر به شدت در می کوبد. وقتی در را بازکردم در تاریکی شب با یک مرد جوان روبه‌رو شدم.

وی ادامه داد: همه جا تاریک بود که مرد جوان به رویم چاقو کشید و مرا تهدید به مرگ کرد.او از من خواست تا کلید گاوصندوق ،سوئیچ پژو ۲۰۶ مادرم و رمز کارت عابر بانک مادرم را به او بدهم .مرد ناشناس همچنین شروع به بدگویی از مادرم کرد. گمان می کرد او مادرم را از قبل می شناخت. من از ترسم همه کلیدها را به او دادم .آنقدر ترسیده بودم که حتی متوجه نشدم چاقوی مرد جوان با بدنم برخورد کرده و مرا زخمی کرده است.او سپس دست و پایم را با شال بست و خانه را ترک کرد .همان موقع صدای روشن شدن ماشین را از داخل پارکینگ شنیدم .دستهایم را باز کردم و خودم را به مادرم که در اتاق دیگر بود رساندم.

دختر جوان گفت: مادرم روی تخت افتاده بود. من شروع به حرف زدن با او کردم اما جوابم را نداد. فکر کردم بیهوش شده به همین خاطر با اورژانس و خاله ام تماس گرفتم و از آنها کمک خواستم. من حتی اثار خون روی دیوارهای اتاق را ندیده و متوجه زخمی شدن مادرم نشده بودم. دقایقی بعد خاله و شوهرخاله ام به خانه مان آمدند و مرا به بیمارستان بردند .یک روز بعد در بیمارستان بود که متوجه شدم مادرم در این جریان کشته شده است. من بعد از ترخیص از بیمارستان به عنوان مظنون بازداشت شدم. حتی ۶ ماه در بازداشتگاه بودم تا اینکه تبرئه شدم. اما هنوز با گذشت بیش از چهار سال از این ماجرا هیچ سرنخی از قاتل The Murderer مادر به دست نیامده است. من و خواهرانم چون پدرمان سالها پیش فوت کرده تقاضا داریم تا دیه مادرمان از بیت‌المال به ما پرداخت شود. اما می‌خواهیم پرونده در دادسرا باز باشد تا اگر قاتل شناسایی شد به جرم Crime وی رسیدگی شود. ما برای قاتل مادرمان قصاص می خواهیم.

دو دختر دیگر قربانی نیزگفتند اگر قاتل مادرمان شناسایی شود برای او قصاص می خواهیم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 371418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟