سرهنگ "حسین علیان نژادی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز 110 به کلانتری 11 پاسداران مبنی بر ورود 2 سارق به مغازه موبایل فروشی در داخل شهر بوئین زهرا و تهدید فروشنده با سلاح سرد بلافاصله واحد گشت کلانتری و آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: سارقان به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو 405 به سمت محور "ساوه " متواری و بلافاصله موضوع به سایر گشتی ها اعلام و واحد گشتی پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را در حوالی کارخانه آسفالت در محور ساوه متوقف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر و به مقر پلیس Police انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: ماموران با استعلام از وضعیت خودرو در سامانه آگاهی مشخص شد خودرو در ایام نوروز 97 در استان "همدان" مورد سرقت Stealing قرار گرفته و همچنین در بازرسی از خودرو یک جفت پلاک سرقتی نیز که از استان "تهران" سرقت شده بود کشف شد.

علیان نژادی در پایان با اشاره به اینکه اقدام به موقع و تماس سریع مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 سارقان را در سرقت از مغازه موبایل فروشی ناکام گذاشتند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟