به گزارش گروه جنایی رکنا، 28 اسفند ماه سال گذشته بود که ماموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت خبر از فوت مردی جوان به روی تخت بیمارستانی به علت سوختگی بیش از 80 درصد دادند.
براساس اظهارات ماموران کلانتری مرد فوت شده به نام جواد که به همراه پسرخاله جوانش به بیمارستان منتقل شده بود در یک آتش سوزی جان خود را از دست می دهد.
در ادامه رسیدگی به این پرونده از پسرخاله جواد که او هم بدنش سوخته بود سوال شد.
او مدعی شد من و جواد از مدتی پیش در یک کارگاه کفاشی در بازار Storeمشغول به کار بودیم. چند روز به آخر سال بود که از صاحبکارم خواستم پول من را بدهد اما او بهانه آورد و گفت باید تا آخر سال بمانی چراکه سرمان شلوغ است و این موقع سال نمی توانی ترک کار کنی.
در ادامه من که دیدم صاحبکارم نمی خواهد حق و حقوق مرا بدهد او را تهدید به خودسوزی کردم و به سمت گالن بنزین رفتم که در همان حوالی بود و جزو ادوات کار کفاشی به حساب می آید.
کمی از آن را خالی کردم که پسرخاله ام آمد جلویم را بگیرد و به دلیل نزدیکی به یک چراغ خوراک پزی هردومان آتش گرفتیم که متاسفانه شدت سوختگی پسرخاله ام زیاد بود و او بیشتر از من در آتش سوخت.
در انتهای رسیدگی به این پرونده به دستور بازپرس محسن مدیرروستا متهم بازداشت شد و با توجه به اینکه حال خوشی نداشت متهم پس از مرخص شدن از بیمارستان مستقیما به زندان Prison تحویل داده شد.
تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پرونده ای با موضوع قتل در شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به دستور بازپرس محسن مدیرروستا تشکیل شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟