به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ یک سیاستمدار ایالت کارولینای جنوبی در جلسه ای غیر رسمی با همکاران خود، با بیرون کشیدن طپانچه ای پُر و قرار دادن آن روی میز برای دقایقی، به توجیه امنیت ناشی از به همراه داشتن سلاح پرداخت.
«رالف نورمن» ، نماینده جمهوری خواه حوزه پنج ایالت کارولینای جنوبی، در توجیه این اقدام گفت وجود سلاح در این جلسه امنیت بیشتری برای همکاران فراهم می کند.
این سیاستمدار آمریکایی همچنین در مصاحبه با نشریه «پست اند کوریر»، گفت: من یک تپانچه پُر را بیرون کشیدم و آن را روی میز مقابل چشمان بقیه قرار دادم. اسلحه زمانی خطرناک است که در دست مجرمان باشد.
وی در ادامه گفت: به عنوان یکی از دارندگان مجوز حمل سلاح، اغلب با خود سلاح حمل می کنم. اسلحه به مردم شلیک نمی کند، مردم هستند که با اسلحه شلیک می کنند. اگر کسی برای صرف شام به بیرون رفت و به او شلیک کردند، می تواند از خودش محافظت کند.
این سیاستمدار با اشاره به سرنوشت نماینده آریزونا در کنگره که در سال 2011 هدف گلوله قرار گرفت، اظهار داشت نمی خواهم سرنوشتی مانند گابریل گیفوردز داشته باشم.
این اقدام نورمن که تعجب و ترس حاضران را به دنبال داشت خیلی زود سوژه رسانه ها شد. لوری فریمن، یکی از حاضران این جلسه غیر رسمی گفت: رفتار نورمن به هیچ عنوان بیانگر مسئولیت پذیری یک مالک اسلحه نبود. او اصرار داشت با نشان دادن اسلحه پُر، احساس امنیت را برای ما تعریف کند ولی به جای آن عمل وی موجب شد من احساس ناامنی داشته باشم.
نورمن یکی از حامیان سیاست های انجمن ملی سلاح آمریکا است. انجمن ملی سلاح از جمله نهاد‌هایی است که بیشترین حمایت را از قانون Law حمل و مالکیت سلاح‌های گرم خودکار در آمریکا دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟