حجم ویدیو: 9.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21
حجم ویدیو: 9.33M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

جوانی 32 ساله به نام "ضرار ابوهوی" اهل اتیوپی با توانایی خارق‌العاده‌ای روی دستهایش راه می‌رود و در همان حال کارهایی انجام می‌دهد که شاید باورش برای شما سخت باشد.

او از زمانی که 9 سال داشت پی به قابلیت خود برد و تاکنون که 32 ساله دارد، این مهارت هر روزه بیش از گذشته تقویت شده است. "ضرار" از فیلم‌های چینی و آمریکایی در انجام کارهای عجیب و غریبش الهام گرفته و در کودکی تصور می‌کرده آنچه با جلوه‌های ویژه در فیلم‌ها انجام می‌شود، حقیقت محض است.

وی حتی نمی دانست که آنها چطور تعادل خود را حفظ می کنند و با خیال حقیقی بودن هر آنچه با چشمانش در فیلمها دیده بود، شروع به تمرین در این زمینه کرد.

او سه ساعت اول صبح و همین مقدار در آخر شب به تمرین می پرداخت تا به جایی رسید که اکنون می بینید. راه رفتن روی دو دست برای سهل و آسان مانند قدم زدن با پاهایش است. او از تمرین دست بر نمی دارد و هر روز بر توانایی‌هایش می افزاید. ثبت یک رکورد در کتاب گینس رویای همیشگی ضرار ابوهوی بوده است.

بد نیست بدانید که همه طرفدار کارهای او نیستند و زیاد از اقدامات او استقبال نمی کنند. جیدی نیغاش نام مادر ضرار است که همیشه نگران اوست. او می گوید: من همیشه می ترسم که او بیفتد و به گردنش آسیبی جدی وارد شود یا اینکه زمانی که برای تمرین به کوه می رود بلایی به سرش بیاید.

به گفته ضرار مردم کارهای او را باور نمی کنند و همواره در طی این سالها بر این باور بوده اند که حقه یا جادویی پشت این هنرنمایی‌ها نهفته است. همچنین خانواده نیز کارهای او را پشتیبانی نمی کنند و البته کسانی هم همیشه در حال تشویق او بوده اند.

علاقه این پسر به کارهایش تا حدی است که می گوید: برایم مهم نیست که غذا بخورم یا نه اما بدون شک این کار را کنار نخواهم گذاشت زیرا نمی توانم بدون آن زندگی کنم، این تنها چیزی است که مرا راضی می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟