حمام خون در خیابان های پایتخت + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در ادامه حوادث مرگ‌بار در خیابان‌های لندن، شب گذشته در دو حادثه Incident تیراندازی و حمله با سلاح سرد 3 نوجوان کشته و زخمی شدند.
حوالی ساعت 9:35 شب گذشته به وقت محلی پلیس Police انگلیس یک دختر 17 ساله را در حالی که به وسیله گلوله هدف قرار گرفته بود در یکی از خیابان‌های «تاتنهام» لندن پیدا کرد اما تلاش نیروهای امدادی برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و حدود یک ساعت بعد این نوجوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

1575650_870
حدود 25 دقیقه پس از این حادثه نیروهای پلیس گزارشی از زخمی شدن دو دانش‌آموز در منطقه «والتامستو» در شرق لندن دریافت کردند.
در این حادثه یک نوجوان 16 ساله به وسیله گلوله و یک نوجوان 17 ساله نیز به وسیله چاقو هدف قرار گرفته‌ و مجروح شدند.
این حوادث در حالی روی داده که رسانه‌های انگلیس گزارش دادند در ماه فوریه 15 تن در لندن در مقابل 14 نفر در نیویورک براثر حمله با چاقو جان باختند و این در حالی است که هر دو شهر به لحاظ جمعیتی یکسان هستند.
«ساندی تایمز» تخمین زد که آمار آدم‌کشی در ماه مارس نیز احتمالاً بیشتر و یا در بهترین حالت برابر با آمار نیویورک بوده و بر اساس اعلام پلیس لندن 22 تن در ماه مارس به قتل Murder رسیده که این پدیده در نیویورک 21 فقره گزارش شده است.
این نشریه انگلیسی بابیان اینکه در بازه زمانی 14 تا 20 مارس 8 نفر به قتل رسیده نتیجه گرفته که سرجمع آمار افرادی که در لندن جان باخته‌اند، حتی صرف‌نظر از قربانیان حوادث تروریستی حدود 38 درصد نسبت به سال 2014 افزایش داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

1575649_999

 

کدخبر: 370005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟