زانو زدن اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب در مقابل قانون

سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در بیست و چهارم دی ماه سال جاری چند مرد جوان در پی برخی اختلافات قبلی با سلاح سرد در ورودی شهر نیشابور با یکدیگر ،درگیر که 2 نفر از آنان مصدوم و روانه بیمارستان شدند و بقیه از محل متواری شدند .

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: با حضور ماموران کلانتری 12 جمهوری در محل مشخص شد شرکت کنندگان در نزاع دارای سابقه چاقو کشی ،مزاحمت ،شرکت در نزاع های دسته جمعی و .. می باشند و از طرفی بدلیل این که اقدام آنان باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود پرونده با دستور مقام قضائی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی پس از رصد دقیق اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه های آنان را که 2 تن از آنان برادرند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همگی آنان در اقدام های غافلگیرانه و ضربتی قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: 6 متهم دستگیر شده پس از بازجوئی های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد .

سرهنگ بیات مختاری تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون Law به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟