به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی قدمی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز آگاهی ناجا، اظهار داشت: نخستین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق مواد محترقه، ۱۲ اسفندماه به مدت ۷۲ ساعت در استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا گذاشته شد که در مجموع عملکرد مطلوبی داشت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح قریب به ۸ میلیارد عدد انواع مواد محترقه از قاچاقچیان کشف شد، گفت: در این رابطه تعداد زیادی پرونده تشکیل و متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.
وی، مبدا بارگیری بخش قابل توجهی از مواد محترقه مکشوفه را استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و بوشهر اعلام کرد.
رئیس پلیس Police مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی ناجا، اجرای طرح‌های سراسری را یکی از راهبرد‌های عملیاتی در پیشبرد اهداف ماموریتی خواند و بر استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود استانی در اجرای طرح‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال ضمن هشدار به شهروندان، گفت: خانواده‌ها با توجه به آمار و تلفاتی که هر ساله شاهد آن هستیم باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و اجازه ندهند به خاطر هیجان‌های زودگذر به خودشان آسیب زده و یا جان خود را از دست بدهند.
سرهنگ قدمی با بیان اینکه فروش و نگهداری مواد محترقه منفجره ممنوع است، تصریح کرد: مراقب رفتار‌های خطرناک و ناهنجار باشیم و در صورت لزوم مراتب را به واحد‌های گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟