جزییات قتل شهرری که بوی متادون می داد + عکس قاتل

به گزارش گروه جنایی رکنا،  ساعت 22:30 پنج شنبه 30 آذر ماه امسال وقوع یک  نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح در شهرک علائین به کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم اعلام شد . 
با حضور مأمورین در محل اعلام شده در یک فضای سبز در داخل شهرک علائین مشخص شد که جوانی 28 ساله از ناحیه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و از ناحیه سر نیز دچار خونریزی شده است . 
با وجود انتقال مجروح صحنه نزاع و درگیری به نام کاظم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، پس از گذشت چند ساعت به مأموران اعلام شد که وی فوت کرده است . 
با اعلام خبر به مأمورین و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" ، بلافاصله کارآگاهان تیم تجسس ویژه کلانتری وارد عمل شده و ضمن شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری منجر به جنایت Crime ، اقدام به شناسایی متهم اصلی پرونده به نام "سعید . ع"  36 ساله  کردند . 
با حضور مأمورین در محل سکونت سعید مشخص شد که وی از محل سکونتش متواری شده اما در ادامه اقدامات پلیسی ، نهایتا مخفیگاه وی در منزل یکی از دوستانش شناسایی و در کمتر از چند ساعت از زمان جنایت ، دستگیر و به کلانتری منتقل شد . 
متهم که اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد ، در اعترافاتش به کارآگاهان تجسس ویژه کلانتری گفت : "مقتول به همراه دوستانش در داخل فضای سبز ایستاده بود که من نیز به آنها اضافه شدم . من به همراه خود چند بسته قرص متادون داشتم ؛ زمانیکه مقتول متوجه موضوع شد ، قصد گرفتن قرص ها را داشت و همین موضوع باعث آغاز درگیری من با کاظم شد ؛ مقتول مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و نهایتا قرص ها را نیز از من گرفت ؛ برای دقایقی از محل دور شدم و پس از گذشت کمتر از 10 دقیقه مجددا به محل برگشتم اما اینبار یک چاقو و یک میله آهنی در دست داشتم و مقتول نیز همچنان در محل حضور داشت ؛ مجددا با کاظم درگیر شدم اما اینبار ضربه ای با چاقو به سینه او زده و در ادامه نیز ضربه ای با میله ی آهنی به سرش زدم ؛ زمانیکه کاظم روی زمین افتاد ، به سرعت محل را ترک کردم تا اینکه توسط مأمورین دستگیر شدم " . 
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس نوروزی از شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری صادر و متهم جهت انجام تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد وقیح را می شناسید؟! / او زنان تهرانی را به دام کثیف می کشید + عکس بدون پوشش

راز کثیف خریدهای لوکس 2 مرد از بازاری های تهران + عکس

قتل متادونی در فضای سبز شهرری /انتقام بعد از کتک خوردن

حرکت محبوب ایرانی ها کمر این نوجوان را شکست! / کله ملق خطرناک است + فیلم (+16)

تجاوز به 2 دختر دانش آموز 16 ساله در باغ ورامین / 5 جوان محاکمه شدند

تجاوز دو جوان به زن مهربان /یکی دست هایم را گرفت و دیگری ..! + عکس

استرس «حنانه» 10 ساله را کشت + عکس و گفتگو

وقتی نامه زن باردار داماد به دست نوعروس رسید

با صدف قرار داشتم، پدرش آنجا بود و مرا به خانه ای برد و ..!

دو وحشی دختر 22 ساله را در جنگل کشتند و خوردند! + عکس

اقدام شوم دختر جوان با نامزدش در پخش زنده اینترنتی + عکس

آلودگی هوای تهران در سال 1348 / هنوز در حال برنامه ریزی هستیم ولی ..! + تصویر

220 سال زندان و 420 ضربه شلاق مجازات دو دزد حرفه ای شب های تهران

حادثه عجیب و خنده دار برای سرنشین یک خودرو که کمربند نبسته بود! + فیلم

این جوان افغان در شرق تهران زورگیری می کرد+ عکس

تهران ترسید / گزارش شب وحشت پایتخت + عکس

قتل 2 زن جوان در مازندران + عکس

کدخبر: 339673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟