به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11:42 دقیقه روز گذشته پسر جوانی در حال ورزش Sport در پارک چیتگر بود که با صحنه عجیبی روبرو شد و مشاهده کرد پسر جوانی غرق خون روی زمین افتاده است.

جوان ورزشکار با دیدن این صحنه خیلی زود با ماموران پلیس Police پایتخت تماس گرفت و در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 180 عوارضی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم Crime با مشاهده آثار تیغ روی بدن پسر جوان و مرموز بودن ماجرا خیلی زود بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران را در جریان این سناریوی خونین قرار دادند.

بدین ترتیب بازپرس ویژه قتل Murder همراه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران پای در پارک چیتگر گذاشتند و در نزدیکی جسد پسر جوان یک تیغ و دست نوشته ای پیدا کردند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که پسر جوان با ضربات تیغ به کام مرگ فرو رفته است و در دست نوشته کنار جسد، مشخصات و آدرس خانه پسر جوان نوشته شده بود.

تیم جنایی در این شاخه از تجسس ها خانواده پسر جوان را شناسایی کردند و مشخص شد که از 5 روز قبل این جوان ناپدید شده و خانواده اش نیز با مراجعه به پلیس اعلام فقدانی کرده اند.

بنا به این گزارش، با توجه به مرموز بودن این پرونده بازپرس محسن مدیر روستا دستور داد تا جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 365780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟