دردسر رفیق بازی پسر پولدار با همکلاسی بی پولش در آبادان / چگونه پسر پولدار سارق شد +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان در پی افزایش پرونده های کیف و گوشی قاپی دستور داد تا تیمی از ماموران کلانتری 16 امیرکبیر برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شوند

ماموران در گام نخست با حضور در محل های سرقت Stealing و تحقیق از طعمه دزدان پی بردند که دو جوان سوار بر موتور با نزدیک شدن به طعمه هایشان اقدام به کیف قاپی و گوشی زنی می کنند و در بعضی از سرقتهایشان اقدام به مجروح کردن طعمه هایشان می کنند.

تیم پلیسی در بررسی فیلم های دوربین مداربسته تصویر دو دزد The Thief جوان را به دست آوردند و با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد این دزدان در خیابان دبستان آبادان ردزنی شد.

همین کافی بود تا ماموران گشت ویژه یگان امداد و ماموران کلانتری 16 امیرکبیر با در دست داشتن چهره دزدان در خیابان دبستان گشت های پلیسی خود را آغاز کنند تا اینکه ماموران ساعت 8 شامگاه شنبه 19 اسفند ماه 2 سارق جوان را مشاهده کردند.

تیم پلیسی که دزدان را تحت نظر داشت متوجه شدند که آنها قصد سرقت گوشی دختر جوانی را دارند که در این لحظه دستور ایست برای دزدان صادر شد.

دزدان که قصد تسلیم شدن نداشتند سوار بر موتورشان پا به فرار Escape گذاشتند و به سمت بیابان های شطیط گریختند که ماموران اقدام به تیراندازی هوایی کردند و راننده موتور سوار کنترلش را از دست داد و هر دو متهم روی زمین افتادند.

دزدان پس از دستگیری ابتدا خود را بیگناه می دانستند اما وقتی در برابر فیلم دوربین های مداربسته و طعمه هایشان قرار گرفتند به ناچار لب به سخن باز کردند.

photo_2018-03-11_01-34-42

امین 18 ساله به ماموران گفت: پدرم بازنشسته پالایشگاه نفت است و وضعیت مالی خوبی داریم اما چندی قبل با پسر 16 ساله ای از طریق یکی از بستگانم آشنا شدم و او با توجه به اینکه پدرش فوت کرده بود وضعیت مالی خوبی نداشتند.

وی افزود: دوستی من و پسر نوجوان صمیمی تر شد و چون نیاز به پول داشت تصمیم گرفت در سرقت ها با وی همراه شوم و سوار بر موتور در خیابان ها اقدام به گوشی قاپی و کیف قاپی می کردیم.

پسر جوان ادامه داد: در این مدت کوتاه توانستیم نزدیک به 200 میلیون گوشی موبایل سرقت کنند و در برخی مواقع نیز گوشی های سرقتی را در اختیار خانواده شان قرار داده اند.

بنا به این گزارش، دو پسر دانش آموز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 365225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟