دستگیری 140 تبهکار فراری در پاتک سحرگاهی پلیس گلستان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار علی اکبر جاویدان، رئیس پلیس Police استان گلستان برخورد قاطع پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از مطالبات به حق مردم عنوان و تصریح کرد : اراذل و اوباش و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند ، منتظر برخورد قانونی و قاطع پلیس باشند.
وی با تاکید بر اینکه پلیس فرصت ارتکاب جرم Crime را به کسی نمی دهد، اظهار داشت: پلیس قادر است به صورت کارآمد در برابر ناهنجاری ها ، انحرافات و جرایم سازمان یافته به صورت اثربخش مداخله کرده و با تدوین مدیریت صحیح، آرام سازی را در جامعه تحقق بخشد.
رئیس پلیس گلستان از اجرای رزمایش اقتدار پلیس در برخورد با خرده فروشان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: طرح اقتدار، تنها بخشی از توانمندی پلیس در برخورد با جرایم و ناهنجاری های اجتماعی بوده است.
وی بیان کرد: پاتک سحرگاهی پلیس گلستان خواب را از چشمان مجرمان گرفت و امنیت و آرامش را به شهروندان هدیه کرد.
جاویدان به دستگیری 140 متهم تحت تعقیب و خرده فروش مواد مخدر Drugsدر این طرح اشاره کرد و گفت: در این عملیات دو نفر از اراذل و اوباش معروف در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و تعدادی سلاح سرد از آنان کشف شد.
رئیس پلیس گلستان بیان کرد : در این عملیات بیش از 25 هزار عدد مواد محترقه، 5 کیلوگرم مواد مخدر و 5 دستگاه موتورسیکلت و 3 دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.
وی ارزش کل اموال مسروقه و کشف شده را بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: درهمین راستا 10 واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.
جاویدان در پایان با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و اقدامات و برنامه های وی‍‍ژه پلیس در خصوص امنیت خاطر شهروندان در این شب خاطرنشان کرد: پلیس گلستان در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با اقتدار ایستاده و اجازه خودنمایی به آنان را نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 364123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟