راز عکس‌های وحشتناک جشن تولد فاش شد! +تصاویر

زن آمریکایی پس از اینکه تصاویری عجیب از جشن تولد نامتعارف پسرش در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، با واکنش های تندی از سوی کاربران مواجه شد، بنابراین برای توجیه کار خود توضیحاتی در این باره ارائه داد.

ماجرا به زور به دنیا آمدن این پسر خردسال بازمی‌گردد که درست همزمان با جشن هالویین بود. زن آمریکایی که پس از زایمان انتظار فرزندش را می‌کشید با یک نوزاد مرده مواجه شد و به گفته خودش تلخ‌ترین لحظه زندگی‌اش را در آن لحظه روی تخت بیمارستان تجربه کرد.

گویی دنیا دور سرش می چرخید و نمی توانست باور کند که پس از نه ماه انتظار اکنون می بایست جسد نوزادش را تحویل بگیرد. 13 دقیقه از آن اتفاق شوم گذشت، 13 دقیقه ای که برای این زن به اندازه یک عمر طول کشید اما پس از آن اتفاقی رخ داد که همه را در شوک فرو برد. ناگهان پرستار از مشاهده مجدد علائم حیاتی در نوزاد خبر داد. کودک مرده دوباره جان تازه گرفته بود و نبض او در دستان پرستار حس می شد.

اکنون که مدتی از جشن هالووین گذشته است، این زن تازه از راز انتشار عکس های آن روز پرده برداشت؛ تصاویری که همه مادران در آن روز نسبت به انتشارش معترض شدند و نمی دانستند که چه رازی پشت آنها نهفته است. مادر این نوزاد به خاطر بازگشت مجدد فرزندش به زندگی در روز هالووین در جشن تولد او کیکی مانند مغز انسان سفارش داد و عکس هایی با حال و هوای زامبی ها از پسرش به ثبت رساند که برایش یادآور مراسم ترسناک هالووین بود.ناگفته نماند که این زن از فتوشاپ و جلوه های ویژه گرافیکی نیز در این عکس ها بهره جسته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

7685432_819

7685433_404

7685434_115

7685435_806

7685436_780

 

کدخبر: 363660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟