۲۸ کشته و زخمی در تیراندازی های 24 ساعت گذشته امریکا

به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، بر اساس

گزارش‌های دریافتی، 61 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 9 نفر کشته و 19 نفر زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «واگرام» در ایالت کارولینای شمالی، یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. این تیراندازی در پارکینگ خیابان «مین» در منطقه واگرام رخ داد. در تیراندازی دیگری در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا دو نفر زخمی شدند و ضارب نیز بازداشت شد.

تیراندازی در شهر «آلن تاون» در ایالت پنسیلوانیا نیز به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر منتهی شد. این درگیری در پمپ بنزینی در «آلن تاون» رخ داد. حال تنها زخمی حادثه Incident وخیم گزارش شده است. تیراندازی در «کانزاس سیتی» در ایالت میسوری نیز به زخمی شدن دو نفر منجر شد. جزئیات این حادثه هنوز منتشر نشده است.

تیراندازی دیگری در شهر «شرمن اوکس» در ایالت کالیفرنیا دو زخمی در پی داشت. این حادثه در یک مهمانی Party خانوادگی رخ داد و پلیس Police دو مرد را در این مکان بازداشت کرده است.

چهل مورد از تیراندازی های شبانه‌روز گذشته در آمریکا، قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی تیراندازی‌های سه شنبه تا چهارشنبه گذشته و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد که براساس آن صد و نوزده مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، بیست و پنج نفر کشته و پنجاه و دو نفر زخمی شده اند. شصت مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و هشتاد مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها سی و چهار نفر کشته و هفتاد و یک نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آنها تکمیل می شود، آمار تیراندازی های چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه نهایی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟