کابوس پیرزنان در آذربایجان شرقی دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ صابر عباس زاده، رئیسپلیس Police آگاهی استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: دو سارق با شگردی خاص و اغفال بانوان مسن، در شهر‌های تبریز، مراغه، جلفا، مرند، اسکو و حتی دیگر شهرها و استان ها، طلا و جواهرات آنان را سرقت Stealing می‌کردند.
به گفته وی، سارقان پس از اقدام به سرقت، متواری شده بودند که با پیگیری و هوشیاری پلیس، یکی از آن‌ها در استان مرکزی دستگیر و به آذربایجان شرقی منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: فرد دستگیر شده به ۱۶ فقره سرقت به عنف و زور گیری اعتراف کرده است.
عباس زاده افزود: سارقان سوار بر خودروی بدون پلاک و با ساک حاوی البسه به بهانه کمک به فقرا، از بانوان مسن در یافتن افراد فقیر، کمک می‌خواستند و در این میان با بیان اینکه در خرید طلا برای همسرشان، اطلاعات کافی نداشته و ناوارد هستند، النگو، انگشتر و حتی گردنبند بانوان مسن را برای دیدن اندازه و عیار آنها، می‌گرفتند و مقابل چشم آن‌ها در کیسه نایلونی گذاشته و داخل ساک قرار می‌دادند و همان ساک را با این عنوان که آن را به خانواده‌ای فقیر برسانند، به بانوان تحویل می‌دادند، غافل از اینکه در ته ساک، سوراخی وجود داشت که کیسه نایلون حاوی طلا و جواهرات از آن به خارج هدایت می‌شد.
وی ادامه داد: بانوان مال باخته پس از متواری شدن سارقان، هنگامی که ساک را برای برداشتن طلا و جواهرات خود باز می‌کردند، تازه متوجه می‌شدند که طلا و جواهراتشان چگونه به سرقت رفته است. 
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: ضروری است مردم به خصوص بانوان هوشیارتر بوده و فریب افراد بیگانه و شیاد را نخورند و در مواجهه با چنین موارد مشکوکی، حتما پلیس را در جریان قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟