به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ "محمود قاسمی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing از منزل در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با تشکیل گروهی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. 
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات گسترده و بازدید فنی صحنه های جرم Crime موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند،افزود: با همکاری های صورت گرفته سارق 30 ساله در شهرستان کرج دستگیر و توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به لاهیجان منتقل شد. 
سرهنگ قاسمی با اعلام اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 9 فقره سرقت منزل با همدستی فردی 43 ساله اعتراف کرد، بیان داشت: دو مالخر 41 و 61 ساله نیز در خصوص این پرونده دستگیر و از آنان دو دستگاه تلویزیون مسروقه کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه متهمان بسیاری از اموال مسروقه از قبیل طلاجات، برنج، لوازم خانگی و .... را در خارج از استان به فروش می رساندند، تلاش برای شناسائی سایر افراد دخیل در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟