به گزارش گروه جنایی رکنا، ساعات 5 عصر یکشنبه ششم اسفند ماه سال جاری ماموران کلانتری 151 یافت آباد در جریان درگیری مرگبار 2 جوان در مقابل یک قهوه خانه در بلوار ابراهیم آباد قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه با بازپرس ویژه قتل Murder در دادسرای امور جنایی پای در محل جنایت Crime کذاشتند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند 2 پسرعمو که در زمینه خرید و فروش موادمخدر با هم همکاری داشتند از چندی قبل اختلافاتی میان آنها شکل گرفت تا اینکه عصر یکشنبه اختلاف آنها بالا گرفت و درگیری مرگباری بین آنها رخ داده است.یکی از شاهدان ماجرا به ماموران گفت: میثم داخل قهوه خانه نشسته بود که پسرعمویش فرشاد وارد شد و او را به بیرون قهوه خانه برد که در پیاده روی خیابان آنها با هم درگیر شدند و فرشاد با ضربات متعدد چاقو میثم را به قتل رساند و از آنجا فرار Escape کرد.

در ادامه مشخص شد فرشاد 25 ساله یک خانه مجردی در منطقه شادآباد دارد که ماموران با حضور در آنجا متوجه شدند اثری از او نیست.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد میثم 20 ساله برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و ردیابی های پلیس برای دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟