فرد جوانی به مرکز مشاوره آمد و اظهار داشت که به دلیل درمان پدرش مجبور بود در طول هفته چندین بار او را به تهران ببرد که در طول مسیر با پسر دانشجویی به نام آرش آشنا شده بود. او بیان کرد در اولین برخورد هایی که با او داشتم درظاهر پسری خوش خلق و مورد اطمینان به نظر می رسید. هردفعه ای که مرا به طور تصادفی در اتوبوس می دید، بعد از احوال پرسی و تایید اینکه کمک به پدر کاری شایسته است بیان می کرد که برای اینکه دچار خستگی و دل مردگی نشوم وقتی به تهران رسیدیم پس از تکمیل طول درمان پدرم به آدرسی که می گوید بروم تا با او دیداری داشته باشم و از این حالت یکنواختی خارج شوم.

در طول مسیر، زمان برای صحبت کردن کم نبود از زندگی شخصی ام برایش می گفتم و اینکه چندماهی است دختری را به عقد خود در آورده ام . او با نگاهی تمسخر آمیز مرا برانداز کرد و گفت: تو چقدر ساده ای ... خودت را گرفتار کرده ای و بلند بلند خندید و توجه همگان را به سمت خود جلب کرد.

رفاقت با آرش مرا به کلی تغییر داد و افکارو رفتارم را به سمت و سوی دیگری سوق داد، تا اینکه باعث شد به تدریج از همسرم فاصله بگیرم و وارد بازی کثیفی شوم که آرش باعث و بانی آن شد و باعث ارتباط نامشروع من با دخترانی خیابانی شد و در نهایت مرا مجبور کرد به بهانه های مختلف از نامزدم جداشوم.

این کار من، باعث شد پدرم روز به روز حالش وخیم تر شود و مادرم هم از غصه کاری که در حق آن دختر بی گناه کرده بودم مدام گریه می کرد و روزبه روز شادابی و سلامتی Health اش را از دست می داد. حال روحی ام اصلا خوب نبود مدام احساس یاس و گناه گریبان گیرم می شد. تا اینکه مرا در نهایت از پا انداخت و به سیم آخر زدم و دیگر هیچ چیز برایم مهم نبود. دست به کارهایی می زدم که باورش هم برایم سخت و دردناک بود. تا اینکه آرش تیر خلاص را زد و مرا ترغیب به استفاده از قرص هایی توهم زا کرد. من غافل از عوارض مصرف این قرص بودم و ناآگاهانه پیشنهاد او را هم چون همیشه پذیرفتم. اوایل مصرف احساس شادی داشتم اما پس از مدت خیلی کوتاهی دچار افسردگی شدم تا اینکه برای رهایی از این حالت غیر قابل تحمل با طناب آرش به چاهی عمیق تر رفتم و مصرف شیشه را آغاز کردم. احساس می کنم تمام زندگی ام به تباهی کشیده شده و راه بازگشتی ندارم توهم مرا از پای در آورده وهیچ کس مرا از لحاظ عاطفی تامین نمی کند. مدتی از خانه دور بودم تا اینکه فهمیدم پدرم یک هفته ای است که فوت نموده و عذاب وجدان رهایم نمی کند. به این جا آمدم که مرا یاری کنید.

نظر کارشناس روانشناسی، مشاوره و مددکار اجتماعی

کارشناس مرکز مشاوره طی گفتگویی در ارتباط با عوارض مصرف قرص ریتالین بیان داشت: سومصرف محرک ها عوارض خطرناکی را به دنبال دارد، هرچند مصرف این محرک ها وابستگی جسمی و خطرات ناشی از ترک را در پی ندارد، اما می توانند اعتیاد آور باشند، به طوری که فرد ناخواسته شروع به مصرف آنها می کند. از آنجایی که ریتالین قرص ویتامین R یا داروی حافظه نام گرفته، این امر سبب شده تا آن دسته از دانشجویانی که زمانی از قهوه برای بیدار ماندن در شب امتحان استفاده می کردند و تعداد آنها هم روز به روز در حال افزایش بوده ، هم اکنون به مصرف این ماده روی آورده اند.

قرص ریتالینیک داروی محرک ذهنی ونشاط آوراست وگاهی روانشناسان به میزان مشخصی مصرف آن را به بیماران خود تجویز میکنند، اما اگرمانندآنچه در این داستان توسط شخص بیان شد، خودسرانه هم صرف شود وابستگی شدید روانی ایجادمی کند وقطع مصرف آن نیز عوارض محرومیتی شدید روانی مانند، بیقراری، اضطراب زیاد و... به وجود می آورد.

همچنین کارشناس مرکز بیان داشت: در برخورد با افراد ناشناس هیچ گاه نباید به راحتی به آنها اعتماد کرد و داستان زندگی شخصی خود را با آنها در میان گذاشت. افراد سود جو برای به دام انداختن صید های خود در قالب افراد بهنجار که از نظر اجتماعی مورد تایید هستند در می آیند تا بتوانند به طور حتم به نتیجه دلخواه خود دست یابند. در برخورد های خود با افراد غریبه و نا آشنا به خصوص برخوردهای اولیه تان نمی توانید افراد را کاملا بشناسید. اعتماد به افراد باید آگاهانه و براساس اصول صورت گیرد. هیچ گاه نمی توان افراد را تنها از روی ظواهرشان قضاوت Judgment کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 دوست شیطان صفت پدر خمارم در پایان شب نشینی من و خواهرم را ..!

خودکشی 2 دختر 32 ساله تهرانی در ابوسعید تهران

خوشگذرانی جنون‌آمیز چند جوان در شب ولنتاین + فیلم

ارتباط شیطانی سامان با زن جوان پدرش / او به اعدام محکوم شد و ..! + عکس

دختر کارمند به بهانه خراب شدن لپ تاپ نزد من آمد و ..!

دختر دبیرستانی که به لانه شیطان یک جوان پناه برد و ..!

دردسر اعتراف شهلا به ارتباط پنهانی و عاشقانه با حمید

خودکشی مرد روستایی با اسلحه تک لول در نیش کیش

آخرین مهلت 7 اعدامی پای چوبه دار در زندان کرج+ عکس

حرکت زیبای پسربچه مقابل پدرش که چاقو به دست داشت و ..! + فیلم

جزئیات جدید از ماجرای آزار دانش آموز در مشگین شهر / معلم تحت تعقیب قرار دارد + عکس

پدری که دخترش را به خاک سیاه نشاند + عکس

نقشه شیطانی مرد متاهل برای دختر همسایه

اقدام شرم آور معلم ادبیات با دانش آموز در کلاس/ادعای عموی مهدی چه بود؟ +عکس

این مرد سیاهپوش را می شناسید؟ / شاید شما هم قربانی او شده باشید! + عکس

صابر من را به مغازه اش برد و 3 روز زندانی خواسته شیطانی او بودم

پشت پرده آزار شیطانی دختر دانش‌آموز پیرانشهری و اخراجش از مدرسه

کدخبر: 357875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟