اشتباه کردم و با این اشتباه بزرگ نه تنها زندگی شیرین و توام با خوشبختی ام را از هم پاشیدم بلکه دیگر همسرم همه اعتماد عاشقانه اش را به من از دست داده است اگرچه او تصمیم گرفته است از گناه بزرگ من چشم پوشی کند و با این کارش آبروی خانوادگی ام را حفظ کرده است اما من با عذاب وجدان شدیدی دست و پنجه نرم می کنم و نمی دانم عاقبت این زندگی چه خواهد شد. 

زن 35 ساله که از شدت شرم با دستانش صورت خود را پوشانده و در حالی که مدعی بود به خاطر چند سال خیانت Cheat به همسر و زندگی ام نمی توانم با همسرم روبه رو شوم به تشریح ماجرای آشنایی اش با یک کلاهبردار حرفه ای پرداخت و به  پلیس Police فتا گفت: در یک خانواده بسیار ثروتمند بزرگ شدم پدرم چندین کارخانه داشت.

وقتی تحصیلات دوران راهنمایی را به پایان رساندم یکی از دوستان پدرم از من خواستگاری کرد. شاهین اگرچه 10سال از من بزرگتر بود اما تاجری ثروتمند بود که به امر صادرات و واردات اشتغال داشت با وجود این، او مرا درک می کرد و همواره مشوق و راهنمای من در زندگی بود. شاهین روزهای زیادی را در خارج از کشور به سر می برد تا به کارهای بازرگانی خود رسیدگی کند.پس از ازدواج با تشویق و حمایت های شاهین ادامه تحصیل دادم.

وارد دانشگاه که شدم تنها یک چیز آزارم می داد و آن این بود که خیلی زود ازدواج کرده بودم و معنای عشق و عاشقی را که برخی همکلاسی هایم از آن دم می زدند نمی فهمیدم سال آخر دانشگاه بود و من مشغول یک پروژه تحقیقی بودم در این زمان با جوانی که خود را استاد دانشگاه معرفی می کرد و مدعی بود احاطه کاملی به پروژه های تحقیقاتی دانشگاه دارد آشنا شدم.

«امیر» به بهانه کمک به پایان نامه ام به من نزدیک شد او با متن های عاشقانه و جملات عاطفی که برایم ارسال می کرد وجودم را تسخیر کرده بود به طوری که روابط ما با یکدیگر به دیدارهای مخفیانه و عاشقانه کشید.

او از هر فرصتی برای اخاذی از من استفاده می کرد و من هم با خرید کادوهای گران قیمت سعی می کردم او را خوشحال کنم. در شرایطی که من وارد تحصیلات تکمیلی شده بودم باز هم این ارتباط ها ادامه داشت تا این که فردی در دانشگاه فیلمی از روابط بسیار خصوصی من با «امیر» را نشانم داد و من برای حفظ آبرویم چندین میلیون به او پول دادم این اخاذی ها ادامه داشت تا این که چند روز قبل زن دیگری که همان فیلم را داشت تقاضای 10میلیون تومان کرد وقتی به خود آمدم و ماجرا را به پلیس فتا گزارش کردم تازه فهمیدم آن زن همسر امیر است و او خودش به طور مخفیانه این فیلم را برای اخاذی از من تهیه کرده بود حالا که شوهرم در جریان ماجرا قرار گرفته است، دیگر همه چیزم را از دست داده ام. اگر چه او از گناه بزرگ من گذشته است اما نمی دانم با دل چرکین و چشمان نگران همسرم چه کنم... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری 4 سال برده کثافت کاری های این مرد بود! + عکس

لحظه خودکشی دختر جوان در سبزوار + فیلم تکاندهنده

ادعای کثیف یک مرد درباره زن صیغه ای اش / او همزمان صیغه مردان دیگر بود

جزییات نقشه کثیف 3 مرد خبیث برای زنان تهرانی + عکس

خانواده عروس جسد داماد را پنهانی دفن کردند! / روز قتل بین زوج جوان چه گذشت؟ + عکس محل دفن

ارتباط پنهانی زن شوهردار با پسر دبیرستانی / وقتی قادر فهمید دنیا روی سرم خراب شد

نهنگ آبی، جان دو خواهر زیبا را گرفت/ آن دو از طبقه پنجم به پایین پریدند +عکس 16+

پلیس به ویدئوی برخورد ماموران با یکی از دختران خیابان انقلاب واکنش نشان داد

ماه عسل هولناک برای زن جوانی که قبل از ازدواج بچه دار شده بود!+عکس

روان شناس برجسته کشور مسافر پرواز تهران-یاسوج بود / توصیه های دکتر کردی قبل از حادثه را ببینید + فیلم و عکس

کثافتکاری وحشتناک دختر باردار در سرویس بهداشتی

اعتراف عجیب مرد 50 ساله پس از باردار کردن دختر 15 ساله!

کدخبر: 357375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟