این مرد 56 ساله که پس از ردزنی های اطلاعاتی و صدور دستوری از سوی بازپرس کاظم میرزایی (بازپرس ویژه قتل Murder عمد مشهد) در مخفیگاهش واقع در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) به چنگ کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران افتاد، در اولین مرحله از بازجویی ها به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت.

وی درباره چگونگی وقوع جنایت Crime به قاضی Judge میرزایی گفت: آن روز عصر باز هم با همسرم به مشاجره پرداختیم او قصد داشت به منزل یکی از بستگانش برود ولی من به هیچ وجه از خانواده او خوشم نمی آمد و دوست نداشتم همسرم به خانه آن ها برود! در همین گیرودار بود که همسرم با حالت قهر می خواست منزل را ترک کند.

من از خواهرزاده همسرم کینه به دل داشتم و با عصبانیت اصرار کردم که پایش را به خانه آن ها نگذارد ولی او توجهی به حرف های من نداشت به همین دلیل از آشپزخانه چاقویی را برداشتم و 2 تا 3 ضربه به گردن و قفسه سینه اش زدم. وقتی روی زمین افتاد چاقو را نیز داخل چاه فاضلاب منزل انداختم و همان شب به پایانه مسافربری رفتم و با اتوبوس عازم مشهد شدم در این جا هم در یک مسافرخانه اتاقی را اجاره کرده بودم تا این که کارآگاهان به سراغم آمدند.

متهم این پرونده جنایی در پاسخ به سوال قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که آیا به مواد مخدر Drugs اعتیاد دارد یا نه؟ نیز گفت: من اهل چیزی نیستم و هیچ وقت مواد مخدر مصرف نکرده ام! البته گاهی اوقات از قرص های آرام بخش استفاده می کنم ولی روز حادثه Incident چیزی مصرف نکرده بودم.

وی همچنین در پاسخ به سوال قاضی ویژه قتل عمد که مشروبات الکلی هم مصرف نمی کنی؟ گفت: خیر، من اهل مصرف این گونه چیزها نیستم!

بنابراین گزارش، با پایان یافتن جلسه بازپرسی، متهم 56 ساله این پرونده با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی میرزایی، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. شایان ذکر است شب بیست و هشتم دی گذشته، پسر جوانی با ورود به منزل مسکونی در خیابان میرهاشمی تهران با جسد خون آلود مادرش روبه رو شد و بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش داد.

دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی پرونده ای در این باره تشکیل شد و توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران مورد رسیدگی قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی در مراحل اولیه تحقیقات به همسر مقتول که متواری بود مشکوک شدند و بدین ترتیب وی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. بررسی های پلیس نشان می داد متهم فراری به مشهد گریخته است بنابراین گروهی از کارآگاهان با در دست داشتن نیابت قضایی وارد مشهد شدند تا این که عصر چهارشنبه گذشته «نادر» (متهم) را در مخفیگاهش دستگیر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

باردار شدن دختر 13 ساله در مخفیگاه جوان شیطان صفت + عکس

تجاوز به دختر 14 ساله تهرانی در غیاب مادرش / مرد متاهل به شلاق و تبعید محکوم شد

آرمان بلایی سرم آورد که دیگر نمی توانم باردار شوم / آزاده این پسر جوان را به دادگاه کشاند+ عکس

ناپدید شدن شیطانی نوعروس پس از زندانی شدن داماد بی غیرت!

عکس وحشتناک از چهره کبود شده دختر اصفهانی / این ماجرا اشک همه را در می آورد

بهانه عجیب پسر شیطان صفت برای آزار و اذیت دختر دم بخت در تهران

روزنه امید در پرونده «حسین» گمشده / بچه ام را دزدیدند و به دختر نازایشان داده اند! + عکس

رامین مزاحم دختر مورد علاقه ام می شد تا اینکه ..! + عکس

پرستار آزارگر زن تنها پشت میله های زندان + عکس

اقدام شوم عموی 51 ساله با دختر 11 ساله + عکس

جزئیات آخرین پرواز مرگبار جوان پاراگلایدرسوار در مازندران + عکس

تصادف تلخ قطار با فیل+ عکس

قطع دست اتفاقی! + فیلم و تصاویر 16+

دختر آقای بازیگر ایرانی ویلای زیبای پدرش را به فروش گذاشت + تصاویر

پدرم مانع فوتبالیست شدم من شد و من تکه تکه اش کردم + عکس و گفتگو با مرد 66 ساله

نوعروس محسن بودم ولی فرزاد خواستگار قبلی ام یک روز که تنها بودم به خانه ما آمد و..!

18 دختر برای ازدواج با یک پسر 700 میلیون تومان پول دادند ولی ..!

تجاوز وحشیانه دختر تنها در اتاق هتل + عکس

آتش زدن یک پراید پارک شده در کوچه بن بست خیابان آذربایجان تهران + فیلم لحظه ی آتش سوزی و تصاویر

کدخبر: 356977 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟