به گزارش گروه جنایی رکنا، نیمه شب آخرین روزهای فروردین ماه سال جاری پیکر خونین جوانی به بیمارستانی در میمند منتقل شد. او به دلیل اصابت ضربه چاقو به شدت مجروح شده بود و با وجود تلاش پزشکان ساعتی بعد جان خود را از دست داد. شواهد نشان میداد یکی از دوستان صمیمی متوفی عامل قتل Murder اوست. به این ترتیب تلاشها برای دستگیری وی آغاز شد اما او از محل گریخته بود و هیچ سرنخی از وی به جا نمانده بود. با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای تشکیل و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه عامل این جنایت Crime آغاز شد. در حالی که بیش از چند ساعت از وقوع این ماجرا می گذشت ماموران توانستند این مظنون به جنایت را شناسایی و نامبرده را دستگیر کنند.
او در بازجویی ها اعتراف کرد چون دوستش با او شوخی کرده با وی درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
متهم گفت: من و مقتول از سالیان پیش از حادثه Incident با یکدیگر دوست بودیم و هیچگونه مشکلی با یکدیگر نداشتیم. من به او علاقه زیادی داشتم و هر روز یکدیگر را می دیدیم. شب حادثه جلوی خانه شان رفتم تا با او صحبت کنم. وقتی فهمید میخواهم با او حرف بزنم گفت سوار ماشین شویم. سپس به گوشه ای خلوت رفتیم. او با من شوخی می کرد اما من آن شب در وضعیت خوبی نبوده و به شدت ناراحت بودم. هرچقدر از او خواستم که با من شوخی نکند بی فایده بود من هم عصبانی شدم و دو ضربه چاقو به او زدم.از شب تا صبح در خیابانها پرسه میزدم و سپس به خانه رفتم و بعد از عوض کردن لباسهایم که خون آلود شده بود فرار Escape کردم.حالا هم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.
گفتنی است از سوی بازپرس پرونده برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد و بدین ترتیب این پرونده با صدور قرار به دادگاه ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟