به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار مجید شجاع روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از اعضای این باند که به طور کامل متلاشی شده است، سه قبضه اسحله سبک به دست آمد. 
ستوان یکم « محمد نایبی» هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم « هادی کاردیده» 18 آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند. 

کشف 1.5 تن تریاک در خراسان جنوبی 
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سه روز گذشته طی چهار مرحله عملیات، یکهزار و 500 کیلوگرم تریاک توسط یگان های انتظامی استان کشف شد. 
سردار شجاع افزود: در این مدت 117 هزار عدد قرص غیرمجاز توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه اتوبوس کشف شد. 
وی یادآور شد: همچنین اشرار مسلح که در درگیری اخیر اقدام به ترانزیت مواد مخدر Drugs کردند بودند، دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از 40 تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشت. 
وی گفت: تاکنون 60 گروه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی و متهمان نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند. 
سردار شجاع افزود: پاکسازی محله محور از خرده فروشان مواد مخدر در استان در دستور کار پلیس Police قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است. 
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر در حوزه قاچاق Contraband و حمل مواد مخدر در استان دستگیر شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟