به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، قاضی محمد شهریاری در این باره اظهار کرد: کیفرخواست پرونده پس از تحقیقات تکمیلی، بازسازی صحنه حادثه Incident و تأیید سلامت روحی و روانی متهم از سوی پزشکی قانونی صادر و پرونده وی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی افزود: ما از هیئت قضایی درخواست کرده‌ایم با توجه به حساسیت حادثه پرونده متهم خارج از نوبت رسیدگی شود.

به گفته قاضی شهریاری متهم که پسر 22‌ساله‌ای به نام علی است شامگاه جمعه هفدهم شهریور‌ماه پسر 11‌ساله‌ای به نام ابوالفضل را به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت بام خانه‌شان برد و به طرز هولناکی به قتل Murder رساند. متهم پس از قتل، جسد را به کمک برادرش در بیابان‌های جاده قدیم قم رها کرد. متهم که سعی کرده بود هیچ ردپایی از خود در این حادثه به جای نگذارد با تیزهوشی بازپرس جنایی به دام افتاد و به قتل اعتراف کرد.

حکم پرونده بنیتا هنوز به شعبه اجرای احکام نرسیده است

قاضی محمد شهریاری درباره پرونده قتل بنیتا سه‌ماهه هم گفت: پرونده متهم زمان حادثه خارج از نوبت رسیدگی و تکمیل شد و برای صدور حکم به دادگاه کیفری یک فرستاده شد و پس از آن هم به صورت ویژه و خارج از نوبت از سوی هیئت قضایی رسیدگی و حکم قصاص آن صادر شد. وی افزود: اما تا کنون حکم قصاص متهم پرونده بنیتا برای اجرا به دادسرای امور جنایی ارسال نشده است و به محض ارسال حکم پس از تشریفات قانونی آن اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از شامگاه جمعه هفدهم شهریور‌ماه همزمان با اعلام گم شدن ناگهانی پسر 11‌ساله‌ای به نام ابوالفضل به جریان افتاد. پس از طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند. در حالی که چند روزی از حادثه گذشته بود، مأموران به پسر 22‌ساله‌ای به نام علی مشکوک شدند. بررسی‌ها نشان داد پسر گم شده روز حادثه همراه علی دیده شده‌است. بدین ترتیب علی به عنوان مظنون حادثه بازداشت شد. متهم در بازجویی به حادثه‌ای هولناک اعتراف کرد. وی مدعی شد در خردسالی از سوی مرد ناشناسی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و پسر خردسال را به خاطر اینکه به سرنوشت او گرفتار نشود به بهانه نشان دادن کبوتر به پشت‌بام خانه‌شان برده و به قتل رسانده‌است. وی در ادامه گفت که جسد مقتول را همراه برادرش در بیابان‌های جاده قم رها کرده است. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد، متهم صبح دیروز به محل حادثه منتقل شد و صحنه قتل پسر خردسال را در لانه کبوترانش بازسازی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

چرا یک دزد حرفه ای شدم!درد دل های شنیدنی یک دزد!

شوهرم بخاطر تن ماهی من را کتک زد و حالا..!

مینا وقتی در 17 سالگی باردار شد با نقشه کثیف داماد را به قزوین کشاند و ..!+ عکس

مردی در چالوس زنش را کشت و 6 سال به دخترش دروغ گفت تا ..!+عکس

ماجرای ساخت امامزاده جدید در کنار تخت جمشید !؟

دختر 8 ساله پاکدشتی را 20 میلیون تومان فروختند / سمیرا بزودی عروس می شود + عکس

اولین گفت‌وگو با مهدی قائدی پس از هوشیاری کامل+فیلم

این زن قبل از حضور در برنامه زنده تلویزیونی از خائن بودن شوهر خبردار شد! + فیلم و عکس

زن خائن دستور داد شوهرش را به قتل برسانند!/ قاتل دوستی کثیفی با لیلا داشت+ عکس

دستگیری یکی از دختران خیابان انقلاب

صاحب این جسد را می شناسید؟ / پلیس از مردم کمک خواست + عکس

خودکشی بازیگر معروف مرد پس از حکم دادگاه و رسوایی اخلاقی اش +عکس

ارتباط شیطانی 2 ایرانی با مرد همجنسگرای معروف تورنتو + عکس

وحید در برابر چشم همسایه ها زن جوانش را سلاخی کرد + عکس

پدری دختر 3 ساله اش را در اجاق گاز پخت +عکس

پدرم مرا برای پسر همسلولی اش در زندان خواستگاری کرد و من ..!

زن صیغه ای نقشه وقیحانه ای داشت/سیمین همه را جذب خود کرد اما..!

سیروس شوهرم تا فهمید زن همسایه بیوه است، پنهانی به خانه اش می رفت و ..!

دستگیری دو پسر شرور به خاطر قتل نیم میلیون زنبور عسل

 

کدخبر: 353048 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟