از این که همسرم مسیر اشتباهی را برای ادامه زندگی انتخاب کرده است بسیار ناراحتم به طوری که حتی فکر کردن به این موضوع نیز مرا آزار می دهد او به دره ای از گناه، آلودگی و بدبختی سقوط کرده که رهایی از آن جز با توبه و اراده ای محکم برای بازگشت، امکان پذیر نیست با این وجود من به خاطر فرزندانم نمی توانم از او طلاق بگیرم و باید ...

زن 34 ساله که مدعی بود خیانت Cheat های همسرش به جایی رسیده است که دیگر نمی تواند این وضعیت را تحمل کند به مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: 17 سال قبل با «سامان» ازدواج کردم او اگر چه تحصیلاتش را در یکی از رشته های مهندسی به پایان رسانده بود اما آن قدر خوش بیان و خوش مشرب بود که گویی سال ها در زمینه «فن بیان» تحصیل کرده است. او چنان با طمانینه و زیبا سخن می گفت که در شب خواستگاری محو گفتار شیرین و جذاب او شده بودم.

خلاصه پس از برگزاری مراسم با شکوه ازدواج، زندگی من و سامان در زیر یک سقف آغاز شد. همسرم مدیر یکی از شرکت های ساختمانی شد و ما از نظر اقتصادی وضعیت خوبی پیدا کردیم. در سال های اول زندگی مشترک توجهی به رفت و آمدهای او نداشتم و هیچ گاه ذره ای به او شک نمی کردم اما در شرایطی که صاحب دو دختر زیبا شده بودیم آرام آرام تلفن ها و پیامک های پنهانی او ظن مرا برانگیخت.

احساس می کردم او با زن دیگری ارتباط دارد دیگر نمی توانستم این افکار را از خودم دور کنم به همین دلیل روزی که به یک بهانه واهی از منزل بیرون رفت او را تعقیب کردم و متوجه شدم با زنی از بستگانش ارتباط نامتعارف دارد. وقتی درباره آن زن از اطرافیان سوال کردم فهمیدم که همسر او از مدتی قبل فوت کرده است و همسر من به منزلش رفت و آمد می کند وقتی موضوع را با سامان مطرح کردم او همه چیز را انکار کرد و گفت هیچ ارتباطی با آن زن ندارد.

با این وجود یک روز دیگر وقتی همسرم به خانه آن زن رفت من هم بلافاصله زنگ منزل او را به صدا درآوردم شوهرم در وضعیت ناجوری بود ولی سامان از آن جا فرار Escape کرد به ناچار ماجرا را برای پدر و مادرم بازگو کردم ولی سامان با همان چرب زبانی های فریبنده اش طوری با خانواده ام صحبت کرد که گویی جز عشق من چیز دیگری را در این دنیا نمی شناسد.

آن روز او به گونه ای رفتار کرد که من به عنوان زنی شکاک، وسواسی و ناسازگار معرفی شدم به طوری که دیگر کسی حرف های مرا باور نمی کرد. در این شرایط خانواده سامان نیز از من شاکی شدند که چرا آبروی فرزندشان را برده ام. دیگر همه مرا مقصر اتفاقات تلخ در زندگی ام می دانستند.

سامان وقتی اعتماد همه را جلب کرد حالا دیگر آشکارا از ارتباط خود با زنان غریبه سخن می گوید و چیزی را پنهان نمی کند. او می گوید روحیه تنوع طلبی دارد ومن نمی توانم او را درک کنم. سامان اکنون درحالی از ارتباط آشکارش با آن زن پرده برمی دارد که تازه متوجه شده ام او از یک سال قبل به مصرف مواد مخدر Drugs نیز اعتیاد پیدا کرده است با این وجود در شرایطی قرار گرفته ام که به خاطر دو دختر 12 و 7 ساله ام نمی توانم از او طلاق بگیرم می مانم تا شاید ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زوایای پنهان تصادف بازیکن استقلال / دختر شلوار زرد داخل ماشین که بود؟ + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی 2 مرد شیطان صفت با دو دختر 4 و 8 ساله! + عکس

 تجاوز وحشیانه به کارآموز 20 ساله پرستاری + عکس

شوهرم با زن همسایه ارتباط شیطانی داشت / شوهر مهتاب از همه رفتارهای او و شوهرم فیلم گرفته و ..!

اعتراف زن به تکه تکه کردن پرویز / 17 سال زن او بودم ولی..! + عکس

بیرون خانه مخفی شدم سهیلا مرد غریبه را به داخل خانه برد و..!

راز ارتباط پنهانی مهرداد مربی ورزشی با زن شوهردار با آزمایشDNA کودک 6 ماهه لو رفت

دستگیری 10 توریست بخاطر برگزاری مهمانی شرم آور + عکس متهمان با شلوارک

کتک خوردن معلم از خانواده دانش آموز در پارس آباد مغان

دستگاه ام.آر.آی جوانی را بلعید و کشت/قصور پزشکی تایید شد+ عکس

شکم مرغ یخ زده پر از طلا بود!/عجیب اما واقعی

سولماز 16 ساله دور از چشم شوهرش با اسماعیل دوستی کثیفی داشت تا ..!

مرگ تلخ بازیکن تیم استقلال در سانحه رانندگی + عکس

ازدواج بازیگر سابق استقلال با هنرپیشه زن+عکس

اجساد تکه تکه چند زن در فریزر یک خانه‎ پیدا شد/این مرد قاتل است!+تصاویر

عاقبت رقص هندی وسط خیابان ! + فیلم

شهاب حسینی عزادار شد

اولین تصاویر از خودروی ستاره استقلال بعد از تصادف + علت واژگونی

سرقت عجیب از طلافروشی در تبریز / سارقان تونل حفر کردند و 10 کیلو طلا بردند + عکس

برف‌بازی یواشکی ماشین پلیس شب گذشته در تهران

اتفاقات عجیب و دیدنی از روز برفی در تهران + فیلم و عکس

مفقود شدن دختر فوتبالیست / این دختر 24 ساله چند ساعت بعد در بیمارستان پیدا شد

خواهر مطلقه ام پیشنهاد وقیحانه ای به من داد و..!

 

کدخبر: 351600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟