خودم هم نفهمیدم چگونه اولین اشتباه دوران نوجوانی این گونه سرنوشتم را تغییر داد و در مدت 6سال چنان زندگی ام را به هم ریخت که اکنون به زنی تنها، معتاد و سابقه دار تبدیل شده ام؛ زنی که حتی توان نگهداری از تنها جگرگوشه اش را نداشت و مجبور شد... زن 20ساله درحالی که عنوان می کرد کاش کسی 6 سال قبل هیجانات احساسی مرا درک می کرد و مرا از دوستی خیابانی باز می داشت، به مشاور اجتماعی کلانتری  گفت: هفتمین و آخرین فرزند خانواده بودم؛ مادرم خانه دار بود و پدرم در یک بنگاه معاملاتی کار می کرد. اخلاق تند مادر و قرار گرفتن در اوج هیجانات دوران نوجوانی باعث شده بود تا کوچه و خیابان را به محیط گرم خانواده ترجیح بدهم. مادرم رفتارهای خلاف انتظار و لج بازی های مرا نشانه خودخواهی و بی تربیتی ام تلقی می کرد و در حضور دیگران زبان به نفرین من می گشود. 

او هیچ وقت به سن و سال و قرار گرفتنم در اوج تغییرات جسمی و روحی توجهی نمی کرد؛ به همین دلیل دوست داشتم بیشتر اوقاتم را در خیابان ها و پارک ها سپری کنم.14 ساله بودم که با «بابک» آشنا شدم. او اهل یکی از روستاهای هم مرز با افغانستان بود و در یک کارخانه کار می کرد. ابراز علاقه بابک مسیر زندگی ام را تغییر داد به طوری که دیگر دلباخته او شده بودم و مدام با یکدیگر به تفریح و خوشگذرانی می پرداختیم. برادرانم کم کم متوجه رفت و آمدهای مشکوک من شده بودند و به همین دلیل چندین بار مرا کتک زدند اما گوش من بدهکار این حرف ها نبود و کاری را که دلم می خواست، انجام می دادم. بابک هم از اعتمادی که به او داشتم سوء استفاده کرد و شرایطی پیش آمد که باید با هم ازدواج می کردیم. پدر و مادرم که ابتدا مخالفت می کردند وقتی در جریان دوستی خیابانی ما قرار گرفتند با سرخوردگی و شرمندگی با ازدواج ما موافقت کردند و بدین ترتیب من با جهیزیه ناچیزی که بعدها موجب سرزنش از سوی خانواده همسرم شد، وارد زندگی بابک شدم. هنوز یک سال از زندگی مشترک ما نمی گذشت که بابک بیکار شد و ما نزد پدر و مادر او رفتیم. همسرم دیگر مانند گذشته عاشق و دلباخته من نبود و رفتارش به کلی تغییر کرده بود. آن جا بود که فهمیدم بابک و خانواده اش اعتیاد دارند.

این گونه بود که من نیز در جمع خانوادگی آنان درحالی که باردار بودم، گرفتار مواد مخدر Drugs شدم. در همین زمان همسرم دچار بیماری صعب العلاج خونی شد و من به ناچار نزد پدر و مادرم بازگشتم اما کسی از دیدن من خوشحال نشد و هیچ کس از آمدنم استقبال نکرد. مدتی بعد و به پیشنهاد خواهر مطلقه ام دست به فروش موادمخدر و مشروبات الکلی زدیم اما خیلی زود لو رفتیم و من به ناچار همه چیز را در دادگاه به گردن گرفتم تا خواهرم بتواند زمینه آزادی Freedom مرا فراهم کند. چند سال بعد وقتی از زندان Prison آزاد شدم هیچ کس مرا نپذیرفت تا این که نزد خانواده شوهرم بازگشتم. این درحالی بود که بابک آخرین روزهای زندگی اش را می گذراند به طوری که یک ماه بعد فوت کرد و خانواده او عذر مرا خواستند. آن ها تنها نگهداری از فرزندم را برای چند سال قبول کردند و من درحالی که هیچ پشتیبانی نداشتم و زنی سابقه دار و معتاد Addicted بودم، به شهرم بازگشتم تا این که شب گذشته هنگام پرسه زنی در اطراف یکی از میادین دستگیر شدم... .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بیرون خانه مخفی شدم سهیلا مرد غریبه را به داخل خانه برد و..!

راز ارتباط پنهانی مهرداد مربی ورزشی با زن شوهردار با آزمایشDNA کودک 6 ماهه لو رفت

دستگیری 10 توریست بخاطر برگزاری مهمانی شرم آور + عکس متهمان با شلوارک

کتک خوردن معلم از خانواده دانش آموز در پارس آباد مغان

دستگاه ام.آر.آی جوانی را بلعید و کشت/قصور پزشکی تایید شد+ عکس

شکم مرغ یخ زده پر از طلا بود!/عجیب اما واقعی

سولماز 16 ساله دور از چشم شوهرش با اسماعیل دوستی کثیفی داشت تا ..!

مرگ تلخ بازیکن تیم استقلال در سانحه رانندگی + عکس

ازدواج بازیگر سابق استقلال با هنرپیشه زن+عکس

اجساد تکه تکه چند زن در فریزر یک خانه‎ پیدا شد/این مرد قاتل است!+تصاویر

عاقبت رقص هندی وسط خیابان ! + فیلم

شهاب حسینی عزادار شد

اولین تصاویر از خودروی ستاره استقلال بعد از تصادف + علت واژگونی

سرقت عجیب از طلافروشی در تبریز / سارقان تونل حفر کردند و 10 کیلو طلا بردند + عکس

برف‌بازی یواشکی ماشین پلیس شب گذشته در تهران

اتفاقات عجیب و دیدنی از روز برفی در تهران + فیلم و عکس

مفقود شدن دختر فوتبالیست / این دختر 24 ساله چند ساعت بعد در بیمارستان پیدا شد

خواهر مطلقه ام پیشنهاد وقیحانه ای به من داد و..!

 

کدخبر: 351540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟