این ها بخشی از اظهارات دختر 26 ساله ای است که با نقشه سیاه پسر مورد علاقه اش در دام جوانی شیطان Evil صفت گرفتار شده و در گرداب تباهی فرو رفته است.

دختر جوان در حالی که اشک می ریخت و دستانش از شدت عصبانیت به لرزه افتاده بود درباره چگونگی ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری گفت: اواخر شهریور بود که نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد. آن روز وقتی نامم را در ردیف پذیرفته شدگان دیدم از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجیدم دوست داشتم با تمام وجودم فریاد بزنم چرا که در رشته مورد علاقه ام، آن هم در یکی از دانشگاه های معتبر قبول شده بودم. وقتی مادرم را در آغوش کشیدم احساس کردم توانسته ام اندکی از زحمات شبانه روزی او را جبران کنم اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود که پدرم را در جریان قبولی من گذاشت. پدرم که کارگری زحمت کش است با دستان پینه بسته اش برایم دعا کرد و بدین ترتیب چند روز بعد عازم شهر بزرگ شدم و در ترم اول دانشگاه ثبت نام کردم هنوز یک هفته بیشتر از حضورم نگذشته بود که روزی هنگام رفتن به دانشگاه با پسر جوانی آشنا شدم. ابراز علاقه «قاسم» به من موجب شد تا دوستی خیابانی من و او ادامه یابد. «قاسم» در همه تماس هایش وانمود می کرد که قصد دارد با من ازدواج کند اما منتظر فراهم شدن شرایطی برای خواستگاری بود چرا که من اهل یکی از شهرهای جنوبی کشور بودم و خانواده ام نیز در جنوب کشور ساکن هستند. هنوز 3 ماه از این آشنایی نگذشته بود که «قاسم» پیشنهاد کرد برای صحبت درباره آینده و فراهم کردن شرایط خواستگاری به منزل یکی از دوستان متأهلش بروم من هم که هیچ گاه به نقشه شوم او فکر نمی کردم بلافاصله پیشنهادش را پذیرفتم. «قاسم» گفت: یکی از دوستانش با خودرو دنبالم می آید تا مرا به خانه دوستش برساند.اما وقتی به آن خانه لعنتی رسیدم اثری از قاسم نبود او حتی تلفنش را هم خاموش کرده بود و من نمی توانستم با او تماس بگیرم. وقتی شیشه مشروبات الکلی را در دست راننده خودرو دیدم پی به نیت شوم او بردم و فهمیدم که «قاسم» با طرح یک نقشه کثیف مرا در دام جوان شیطان صفت گرفتار کرده است خواستم فرار Escape کنم اما او با تهدید به مرگ مقابلم ایستاد و...

این گونه بود که همه هستی ام را از دست دادم و تازه متوجه شدم آن فرد شیطان صفت از اعمال کثیف خود فیلم نیز تهیه کرده است. در حالی که به روزگار سیاه خودم می گریستم او مرا سوار خودرو کرد تا به محل سکونتم برساند. آن فرد در بین راه تهدیدم می کرد که سکوت کنم اما وقتی به اطراف میدان نمایشگاه بین المللی رسیدیم ناگهان با دیدن خودروی گشت پلیس Police روزنه امیدی پیدا کردم و در یک لحظه خودم را از خودرو پایین انداختم. مأموران نیز بلافاصله راننده را دستگیر و فیلم کثیف را نیز کشف کردند حالا نمی دانم... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس 16 ساله بودم که فهمیدم شوهرم با یک زن روستایی در گاوداری قرار شوم دارد و ..!

سرنوشت مبهم دو سرنشین حادثه ناوشکن در بندر انزلی+عکس 2 ناپدید شده و فیلم

حکم اعدام برای جوان شیطان صفت / او 3 دختر تهرانی را در کوچه خلوت آزار داده بود!

2 فیلم از لحظه اول برخورد کشتی چینی با نفتکش سانچی

روی تخت دراز کشیده بودم که سایه یک مرد غریبه را بالای سرم دیدم و ..! / او اول سراغ مادرم رفته بود!

اعدام 3 مرد شیطان صفت / وقتی صاحبخانه رفت به سراغ زن جوانش رفتم و ..! + عکس

کاپیتان اقیانوس‌پیما از پشت صحنه «سانچی» گفت / ساعت تصادف هنگام تعویض شیف 2 کشتی بود! + عکس

2 زن وقتی باهم روبرو شدند که هر دو کلید یک خانه ویلایی در خیابان دربند را در دست داشتند!+عکس

عصبانیت خانم مجری صدا و سیما از صحبت رییس جمهور!

دختر 24 ساله بودم که عاشق داود که متاهل بود شدم! / وقتی تن به خواسته شرم آور او دادم ..!

خانم مهندس وقتی سوار ماشین رحمت شد نمی دانست او بدنش را می خواهد و...!

بلای شومی که برای مرد جوان تهرانی در حمام نمره شماره 13 آمد / 2 برادر محاکمه شدند

فیلم برخورد کشتی چینی با نفتکش ایرانی / تصادفی که انفجار ندارد!

وقتی همسر مرد جواهر فروش به خانه رسید زن غریبه ای را در شرایط بدی دید.. +عکس

خانم مجری سرشناس بدجوری جلوی دوربین زمین خورد ! + فیلم

 

کدخبر: 346831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟